Los kosten die pads veel minder dan met hoofdstel hè... Terwijl het in productiekosten vast niet veel scheelt. Dat ze niet los in de verkoop gaan heeft er dus mee te maken dat er dan geen of iig veel minder winst te maken valt
Voor de geïnteresseerden, ik heb besloten om de mijne te verkopen, maatje full.
Reden: ik wil eigenlijk al jarenlang een Stübben hoofdstel maar vond deze te duur, heb dus besloten om mijn hoofdstellen te verkopen en er eindelijk een Stübben voor terug te kopen.
Voor meer informatie, zie mijn profiel. Foto's volgen nog gezien het hoofdstel nog op stal ligt en schoongemaakt moet worden.
o das ook een manier. je weet niet ook welke verf? heb het nl ook eens geprobeerd maar dat werkte niet
F_inley
Geplaatst: 15-08-10 11:35
ik vind het ook wel jammer dat ze niet los verkopen denk dat een hoop mensen ze zouden kopen. want ik ga niet een heel nieuw hoofdstel kopen voor 2 nieuwe kleuren
joyce_eddy
Geplaatst: 15-08-10 18:29
ik heb net een mail terug gekregen van HH! hier ook dat ze niet los te koop zijn!
Ik heb de oude hh switch, en in september koop ik de nieuwe, heb toch drie paarden dus voor mij maakt dat niet zo veel uit haha :d kan ik lekker combineren.
Aria_zz
Geplaatst: 20-08-10 10:10
Ik ben voor het moment op zoek naar een switch, wist niet dat er nieuwe kleurtjes waren! Moet ik weer gaan twijfelen, mijn uitrusting is bijna helemaal bruin, maar wit staat hem zo mooi, grrrrrr wil ook losse paddings! Al is dat kleuren nog een idee, als er een kleurtje is dat ik weinig gebruik
Is het geen idee om een Divoza oid te mailen of we korting kunnen krijgen op de nieuwe hoofdstellen als wij deze met z'n allen bestellen? Er moet toch wel wat te regelen zijn zou je zeggen, alleen op stal heb ik al drie mensen die de nieuwe kleuren willen...