Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Nogmaals die foto's zijn 2 jaar oud. En daarbij heb ik ze toen ook nooit gebruikt met rijden omdat ik idd niet kan bandageren(hoe zeg je dat?).En nu wil ik het niet meer leren. Omdat ik inmiddels ouder ben en verstandiger. En gewoon simpelweg meer weet als toendus zullen we die discussie afsluiten?
En dat is heel makkelijk te verklaren. Bandage's nemen zweet op neopreen niet. Dus dat lijkt me niet zo moeilijk.
En verder is dit idd een eeuwige discussie. Waarin jij je behoorlijk aangevallen voelt zo te merken. Maar dat hoeft niet hoor als jij er van overtuigd bent dat je niets verkeerds doet. Waarom zou je je dan aan gevallen voelen
lianne125 schreef:Citaat:Nogmaals die foto's zijn 2 jaar oud. En daarbij heb ik ze toen ook nooit gebruikt met rijden omdat ik idd niet kan bandageren(hoe zeg je dat?).En nu wil ik het niet meer leren. Omdat ik inmiddels ouder ben en verstandiger. En gewoon simpelweg meer weet als toendus zullen we die discussie afsluiten?
En dat is heel makkelijk te verklaren. Bandage's nemen zweet op neopreen niet. Dus dat lijkt me niet zo moeilijk.
En verder is dit idd een eeuwige discussie. Waarin jij je behoorlijk aangevallen voelt zo te merken. Maar dat hoeft niet hoor als jij er van overtuigd bent dat je niets verkeerds doet. Waarom zou je je dan aan gevallen voelen
ik voel me helemaal niet aangevallen hoor. ik vind dat je dingen roept waar je niet eens onderzoek naar gedaan hebt. enkel maar uit een boekje gelezen.
en als bandages vocht opnemen zouden ze dus nat moeten zijn. nou ze zijn gewoon kurk droog na het werk hoor. imo zijn peesbeschermermers nog slechter als een goed gebandageerd been. ik heb namelijk nog nooit een paard met gallen onder bandages vandaan zien komen.
lianne125 schreef:[/quote]dat zeg ik niet. ze vergeet de helft van het onderzoek en dat is dat peesbeschermers net zo slecht zijn. het ging hier om te temperaturen onder beenbeschermers. zowel peeskappen als bandages. de temperaturen waren in die onderzoeken nagenoeg gelijk. dus waarom bandages afraden terwijl peesbeschermers net zo schadelijk kunnen zijn. zelf zweer ik bij bandages. zeker in het hogere werk. de kans dat ze zich dan raken ( ook aan de voorkant van het pijpbeen) is dan veel groter en bieden bandages meer bescherming.
en uiteraard kan een been van binnen ook beschadigen. dit zou er dan uit moeten komen via kreupelheid. een peesblessure blijft bijna nooit onopgemerkt. maar of dat ook daadwerkelijk door een bandage komt twijfel ik sterk aan.
annaaube schreef:magda_90 schreef:Ik denk niet dat je die nu nog kunt krijgen.Het is dat onze scanner het niet doet, anders had ik het artikel wel kunnen inscannen voor je.
Er valt altijd wel na te bestellen (:
En op d manege is een abo, dus daar misschien ff checken ;D
KBTP schreef:annaaube schreef:Er valt altijd wel na te bestellen (:
En op d manege is een abo, dus daar misschien ff checken ;D
Ja zou inderdaad ook wel eens wat willen weten nu,Iedereen zegt is slecht is slecht maar neoprene beenbescherming heb ik ook nog niet veel goeds over gehoord? Dan maar Leren?