hmm toevallig zag ik laatst dit topic voorbijkomen en heb het niet gelezen omdat ik dacht: wat een idioot, die tandarts.
Maar vandaag kwam de tandarts bij mij, en je raad het al, ik kreeg ook hetzelfde advies. Toen ging bij mij het lichtje branden dus nu net ff dit topic opgezocht. Gaat idd om dezelfde tandarts. Ik heb hem al 3 jaar en nooit iets te klagen gehad. De prijs is idd 55 euro incl voorrijkosten en dat vind ik een nette prijs. Afgelopen jaar heeft ghij mijn shet niet hoeven behandelen en zegt dat dan ook eerlijk, dus daar hoefde ik niet voor te betalen. Eigenlijk is het ergrns wel krom, want als ik 55 euro betaal voor één paard, klopt het niet dat het 110 voor 2 van mijn paarden is, als de voorrijkosten er al bij inzitten.
Maar goed, ik maak me daar nooit zo druk om, het moet toch een keer per jaar gebeuren en Marcel is super rustig, laat je voelen en legt duidelijk uit en gaat goed meyt mijn paarden om. Dan interesseerthet me niet zo of ik daar nou 10 euro meer voor betaal.
Wat betreft het dichtsnoeren dat past ook niet in mijn straatje. Mijn nieuwe paard heeft scjijnbaar de voorste kiezen afgesleten door het vastpakken van het bit. Toen ik haar kocht zat ze overal vast en dit merkte je met rijden behoorlijk. Na 3x osteopaat en een zadel dat wél past is het ver verholpen, maar ze bleef een beetje vastpakken. Ze had ook flinke haken die nu weg zijn. Dus ga eerst maar eens rijden met mijn neusriem zoals ik hem normaal heb, en dan verwacht ik eigenlijk helemaal geen problemen meer!