Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Megamutsj schreef:http://www.agradi.nl/product_pics_500/4032781.jpg
Misschien zo een bitje gebruiken? Is erg vriendelijk in de mond.
Beschrijving:
RVS Watertrens dubbel gebroken met olijfje in het midden.
Ook wel africhtings- of traningstrens genoemd.
Voor veel paarden een zeer aangenaam bit, door het middenstuk een onafhankelijke inwerking van links en rechts.
18 mm dik, ringen 65 mm groot.

Maximrocky schreef:Kijk hier kunnen we wat mee! toch blijf ik erbij stap lekker naar een ruitersport zaak
xx_Kelly_xx schreef:Sorry maar ik vind jou verhaal een beetje vreemd. Als je een topic opent kan je rekenen op tegenstanders met kritiek, als je daar niet tegen kan, open dan geen topic.

MarissaM schreef:euhmm dunner is niet altijd scherper hoor ...
maar 18mm is het meest gangbare ...ik heb een k&k aurigan dubbelgebroken bustrens van 18mm dik dit bit staat om zijn vriendelijke en zachte inwerking .
enkelgebroken mischien ? werkt scherper in door notenkraker effect
anders heb ik nog wel een k&k dubbelgebroken aurigan pelhambit incl kinketting voor je te koop
xx_Kelly_xx schreef:Het probleem wat jij hebt (met je paard), hoeft niet aan het bit te liggen.
klopt! Maar wanneer er niet word verteld dat het probleem precies is kunnen wij ook niet helpen.. xx_Kelly_xx schreef:Sorry maar ik vind jou verhaal een beetje vreemd. Als je een topic opent kan je rekenen op tegenstanders met kritiek, als je daar niet tegen kan, open dan geen topic.
Megamutsj schreef:xx_Kelly_xx schreef:Het probleem wat jij hebt (met je paard), hoeft niet aan het bit te liggen.klopt! Maar wanneer er niet word verteld dat het probleem precies is kunnen wij ook niet helpen..
Ook al eens geprobeerd voorwaarts te rijden? Ophouding geven wanneer hij hangt? Paard druk bezig houden? Geen kans geven op hangen? Niet tegenhangen?