shannonh123 schreef:nou....ik ben nog een klein babytjeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhik zie wel of hij op slot gaat en jullie zijn gemeen tegen het kleine babytjeik mag jou niet
Leinearthur schreef:shannonh123 schreef:nou....ik ben nog een klein babytjeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhik zie wel of hij op slot gaat en jullie zijn gemeen tegen het kleine babytjeik mag jou niet nou en bedankt!!!
shannonh123 schreef:Nies_ schreef:Ga maar een kusje bij mama halen. ik haat jou echt!! Het is wederzijds hoor
ik haat jou echt!! [/quote]Het is wederzijds hoor [/quote]owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwikwilslaanslaanslaan
shannonh123 schreef:ik haat jou echt!! Het is wederzijds hoor [/quote]owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwikwilslaanslaanslaan[/quote]HUMOOOOR
Wat zijn jullie onaardig zeg (en kinderachtig).TS is 11 !!!!Ze wil haar eigen topic openen, als dat niet kan of mag, kunnen jullie het ook gewoon melden of temmen.
shannonh123 schreef:owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwikwilslaanslaanslaanNiet agresief worden graag