welke euroriding is dit?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hannanas

Re: welke euroriding is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 14:41

Zou voor de prestige gaan. Heb je al eens aan kentaur gedacht?

armanike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-10 14:42

ja, ik heb de artemis en de penelopa gehad, ik vind dit geen fijn zadels. ik zou het liefste een kn kopen, maar die is mij te duur helaas.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 14:43

ik weet niet wat je te besteden hebt, maar bij drunens ruiterhuis hebben ze nu een KN liggen voor 500 euro

armanike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-10 14:51

oh belange niet zoveel. ik heb een vzh zadel voor mijn paard, een kieffer die past. en ik zoek een springzadel en dressuur zadel voor erbij, maar niet te duur. ik test ook graag zadels (heb ook meerdere paarden ter beschikking) ik koop die dan en als ze me niet bevallen of passen niet, verkoop ik ze weer.

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 14:57

Die deuk is niets byzonders, heb zelf ook een luxor en die heeft het ook een beetje gekregen, schijnt t komen door de zachte zit en het gebruik. Natuurlijk is het niet te zeggen of dit zadel niets mankeert maar de deuk is geen probleem.

LisaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 16:37

LisaB schreef:
Frasier schreef:
Boom is gebroken. Waarschijnlijk verbreedt, daarna knak.
Zadels voor 150 euro, met zulke ribbels op het zitvlak?
Als je je geld echt kwijt wil heb ik nog wel een gironummer, hoor...

Ribbels hoeven helemaal niks te betekenen. Zadels met een zachte zit krijgen dit dikwijls door de inwerking van de zitbeenknobbels.

Maar ik denk idd dat de lepel gebroken is. Het is heel goed mogelijk dat het vorige paard ermee achterovergeslagen is!!
Dit kun je niet voelen door speling. Het zal nog heel vast aanvoelen, omdat er op dat punt "verenstaal" loopt, die de stevigheid bewaard. Zadel helemaal open laten maken door een zadelmaker!!

Op die ribbels had ik ook al gereageerd ;)

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 16:41

charissiej schreef:
Die deuk is niets byzonders, heb zelf ook een luxor en die heeft het ook een beetje gekregen, schijnt t komen door de zachte zit en het gebruik. Natuurlijk is het niet te zeggen of dit zadel niets mankeert maar de deuk is geen probleem.

Dat zijn deukjes, hier zie je duidelijk een vouw in het leder. als het nou een zweetblad was met een vouw alá, maar een zitting, nee.