Verder vind ik wel dat het een buitengewoon kundig iemand moet wezen, met mijn tandarts ben ik het trouwens niet altijd eens over de bitkeuze. Ook al vind ik wel dat hij super werk doet. Ieder heeft zo zijn overtuiging. Mijn paarden lopen erg fijn op de KK dynamic een dubbelgebroken bit. Ik heb ze gewoon voor allemaal gekocht toen. Maar mijn TA ( hihi eens iets anders dan DA ) vind dubbelgebroken uit den boze en raad mij weer enkel gebroken aan. Tja menigen verschillen. Dus dat word wel een lastige kwestie dan.
Maar advies, keuzemogelijkheid en scholing op ieder gebied van paardentoebehoren vind ik een aanwinst voor de sport. Zou het bijna willen omdraaien dat je niet zo maar een bit/zadel/... etc mag kopen maar dat het passend moet zijn. Met de nodige uitleg en keuze erbij.
Zou denk een hoop ellende schelen. We bedoelen het allemaal goed daar ben ik overtuigt van maar het is gewoon niet te doen om op alle gebieden een vakman te zijn. Dus indien geen beunhazen werk lijkt het me echt een uitkomst.
. Natuurlijk zijn er altijd een aantal mensen die dit wel investeren in hun paard, maar ik denk alleen maar omdat ze er met de 'normale' en 'voor de hand' liggende bitten niet uitkomen. En dan komt bij mij weer de vraag naar boven of zo'n service wel rendabel is.....
)
Dan baal je ook als "dekenpasservicemens" .