Beetje spoed: Past een pinokkiozadel op een Fries?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Beetje spoed: Past een pinokkiozadel op een Fries?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 16:58

Je kan hem verstellen, dus hij past wel hoor :j

savath

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:05

Mijn dochtertje van 5 haaft een wintec kids zadel met verstelbare kussen en een rubberen boom.
Die passe nwel op een tinker als je de kussens aanpast.
Maar bij 5 jaar is ze wel uit dat zadeldje uit gegroeid,ze heeft nu een 12 inch western zadel en dat is net goed.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 19:32

plaats je trouwens wel een foto als je hem besteld?

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-10 20:40

MiSz_SaNdY schreef:
mischien toch beter een shetlander of leuk klein welshje erbij kopen hihi?

Haal jij mijn man over???? Hahahaaaaa

Nou de kogel is door de kerk. We hebben alles eens goed bekeken en bij ruitershop in de buurt gekeken naar verschillende zadels en maten. Zoonlief zou er echt niet meer goed inpassen en dochter rijdt prima zonder. Zoonlief ga ik eerdaags nogmaals op mijn eigen zadel passen. Miss gaatjes erbij maken of kortere beugelriemen.

Vroeg het aan dochter en ja ze vond het zadel wel errug leuk... Maar Mama, ik zit toch ook goed op Jippe zonder??? Ik wil geen beugels hoor.

Nou dat is duidelijk dus. :D

Dan maar kijken voor een knalroze hoofdstel....??? :+

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 22:13

Kijk eens aan, dat is nog eens een dochter die goed is voor je financieen.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 22:23

gelijk heb je zolang je kids het zo nog leuk vinden zou ik het gewoon doe. ff offtopic: zit in je profiel te kijken en zie dat je al in december 2010 leeft :P :P erg op de tijd vooruit hoor.

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 22:25

Een pinokiozadel is niets anders dan op een dekje met longeersingel rijden hoor, ik denk dat je met zo'n zadeltje nog minder druk hebt ;)
Ik heb zelfs wel is "gezwommen" met mijn paard met zo'n zadeltje, wou niet zonder zadel ivm angst om er af te vallen buiten, maar met mijn dure leren dressuurzadel zag ik me het water nog niet ingaan :+
Dus ? hup het zadel van mijn dochtertje erop gegooid :D dat ze overigens in verschillende maten hebben en in de grootste maat ? past zelfs mijn maatje 40 bips, dus de billen van jou zoon zullen vast geen probleem zijn ;)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-10 23:10

Daks schreef:
gelijk heb je zolang je kids het zo nog leuk vinden zou ik het gewoon doe. ff offtopic: zit in je profiel te kijken en zie dat je al in december 2010 leeft :P :P erg op de tijd vooruit hoor.

Hahahaaaa! Ik had er eerst januari 2010 staan, maar kwam er later achter dat ze toch echt in dec gemaakt waren. Maand wel aangepast, jaartal niet hihi!
Heb het meteen even aangepast. Dankje.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 23:23

Zilfstar schreef:
Daks schreef:

Hahahaaaa! Ik had er eerst januari 2010 staan, maar kwam er later achter dat ze toch echt in dec gemaakt waren. Maand wel aangepast, jaartal niet hihi!
Heb het meteen even aangepast. Dankje.

vond het wel grappig