Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lovey_ou schreef:je zou maar vergeten dat je instructeur of iemand anders achterop zit en afstappen
_Rhiannon_ schreef:Het lijkt me pas echt hilarisch als je dan allebei op een ander been lichtrijdt...
Yessy schreef:lovey_ou schreef:je zou maar vergeten dat je instructeur of iemand anders achterop zit en afstappen_Rhiannon_ schreef:Het lijkt me pas echt hilarisch als je dan allebei op een ander been lichtrijdt...
*kruipt terug op stoel*
hilarisch ditIk zie het helemaal voor me, nog eentje erbij en je kan de wave doen op je paard, allemaal 2x zit 1x staan
_Daniella schreef:voor gehandicapten en mensen met kleine kinderen zou het wle ideaal zijn
blue_kim schreef:en het kind voor of achter je... denk als je kind groot genoeg is om te kunnen rijden dat ik het net zo lief achterop zou nemen, dan kunnne ze zich ook nog eens aan jou vast houden. desnoods bind je ze met een touwtje aan het zadel vast ;)
_Rhiannon_ schreef:Het lijkt me pas echt hilarisch als je dan allebei op een ander been lichtrijdt...
Aukelizzy schreef:Zouden ze hem ook als springzadel leveren?
MelanieB schreef:blue_kim schreef:en het kind voor of achter je... denk als je kind groot genoeg is om te kunnen rijden dat ik het net zo lief achterop zou nemen, dan kunnne ze zich ook nog eens aan jou vast houden. desnoods bind je ze met een touwtje aan het zadel vast ;)
Oeps, paard ervandoor, jij valt eraf, kind zit vast met touwtje.
'Tis geen fiets hoor..