Welk Bit gebruik jij?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:12

Ik heb een dubbelgebroken bustrens met bol tussenstukje :).

Ik heb met mijn paard ook niks gemerkt van de overgang van enkelgebroken naar dubbelgebroken maar bij sommigen schijnt het paard het bit meer te accepteren en beter rond te lopen etc.

.

illie_1990

Re: Welk Bit gebruik jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 20:07

@ plaisir .. keej.. noujah ik heb ook echt geen verschil gemerkt.. maarjah this wel pony/paard.. dus kan zijn dat me paard er heel anders op zou reageren.. kheb geen idee!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:22

Dubbelgebroken watertrens met bol tussenstukje, gewone dikte.

Doet ze het nu prima op :) Deed ze het niet goed op, dus heb van alles geprobeerd; plat tussenstukje, dunner dubbelgebroken met bol tussenstuk, ongebroken, enkelgebroken... En uiteindelijk weer terug naar het bitje waar we zijn begonnen en een andere manier van rijden aangenomen, en nu neemt ze hem gewoon netjes aan zonder problemen.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:24

Ik rijd verschillende paarden met dubbelgebroken met bol tussenstuk, een paar met dubbelgebroken met plat tussenstuk, een met enkelgebroken watertrens en een met ongebroken bustrens.

Sabriinaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:28

Atomic:
K&K dubbel gebroken bustrens, Argentaan of Aurigan....(weet niet precies wt het is)

Tygo:
Dubbel gebroken watertrens van HH goldenstrass.

Valerie_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:33

Ik rij gewoon met een enkelgebroken water trensje normale dikte. Hier loopt mijn paard lekker op.

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 12:44

Moderatoropmerking:
Ik plaats hier even een slotje. Op de vorige pagina is er al een verzoek geweest van een moderator om niet meer te reageren in een oud topic. Alle mogelijke bitten zijn nu wel voorbijgekomen. Nieuwe reacties zijn van weinig toegevoegde waarde.