euroriding diamant gekocht. Ligt echt super op haar ruggetje en
zit echt heerlijk
. Zij heeft ook een moeilijke rug doordat ze bijnageen schoft heeft en een korte rug..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Karin_88 schreef:Wat voor rug heeft ze?Wij hebben een JC Saphir voor Mel (50%)
Niet bijster groot zadel, maar ligt *(en zit) als een huis
Igorovic schreef:Dat is het merk. Lekker zacht zadel met niet al te dikke kniewrongen. Ik zal straks anders even een fotootje maken voor je.
Karin_88 schreef:Een vrij rechte rug moet ik zeggen![]()
In mijn profiel staan een aantal foto's dat ze vrij beweegt, daar kan je het mooi zien
*foto van het zadel heb ik niet, kan ik evt wel maken?
Igorovic schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=ZXEFY8BT
Dit zijn beide zadels. Sorry voor de slechte foto's, maar het geeft je een idee. De Arena (17,5) heeft dikke kussens, wat er eigenlijk voor zorgde dat het zadel als een huis lag op mijn pony. Heb nooit last gehad van klapperen. De Kieffer is een veelzijdigheidszadel, maar wel meer richting dressuur.
Als het wat is voor je, zouden we eens kunnen passen.

Hoor het nog steeds van onze stalgenoten
LovesHerPony schreef:Wat ook te proberen valt is een andere zadelmaker![]()
Heb hier een smalle kruising pony die prima rijdt met een Passier (met dank aan goede zadelmaker). Ik zie ook vaak dat prestige's goed liggen bij smallere pony's. Voor zover mij bekend is ligt KN altijd wat beter bij wat bredere paarden hoewel er vast en zeker ook smallere paarden zijn waar ze goed op liggen