[WN] Winterdekens met closed front, waar te koop en welke merken?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sann_e

Re: Winterdekens met closed front, waar te koop en welke merken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 13:43

geen close front, maar en super fijne en goede deken speciaal voor de quarterhorses dus schuurt niet van voor!! Ik heb hem al jaren en ben er erg blij mee!! Het verzenden bij hun duurt wel lang, soms ben je al weer vergeten dat je het besteld hebt en dan komt het pas, dus heb je echt iets nodig binnen een week niet doen bij hun!!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 19:50

Ik ga hem volgende maand ook bestellen voor mijn amerikaans gebouwde appieflappie.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 19:53

ik heb veel van die dekens van Cattleman, ook allen closed front.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:16

ik wil ook ooit eens een closed front. de stalhouder van mij wil de deken nog wel eens los halen aan de voorkant omdat hij dat makkelijker vind. terwijl breeze gewoon haar hoofd aanbied om door de deken te gaan. en dan zit ie niet meer goed. merk ik. ik zeg ook wel tegen hem niet losmaken voor, gewoon over het hoofd, maar toch vind ik soms de deken los aan de stal hangen.

maar eerst maar sparen voor een nieuw pad.

Rinza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 14:09

Ik weet dat ze bij Flaxman te koop zijn met teruggesneden schoft ook nog. Zijn in 3 kleuren donkerblauw, donkergroen, bordeaux rood. Voor quarters is er de Zenith.

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 14:20

Ik heb 3 jaar lang de deken van Big D gehad voor mijn nogal ronde tinker en ik was er erg tevreden over, ligt als een huis en super waterdicht. Ik had wel met een sluiting aan de voorkant maar je nebt ze ook met closed front. Die paste ryon helaas niet door zijn brede front. ik heb ook die van lamicel gehad, die is dan wel goedkoper maar gaat veel minder lang mee. Dit jaar wil ik gaan voor het quarter model van horseware.