Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tat_jana schreef:hestejente schreef:Zo is het, ponyzotje. Maarre, bandage als bescherming tegen aantikken? Een lapje stof dat de klap van een paardenhoef moet opvangen? Dacht 't niet
Laten we wel wezen: bandages en peesbeschermers en dergelijke rommel (al zijn er paarden die baat hebben bij een bandage. Wanneer dat is zal de da aangeven) worden alleen maar zo goed verkocht omdat slimme fabrikanten hun setjesonzin weten te marketen. Het verkoopt, want overbezorgde paardeneigenaren denken dat hun paard het nodig heeft. Of mensen denken dat ze het zelf nodig hebben, omdat ze er zonder setje niet bij horen
wat een onzin zeg.. ik heb mijn paard ook in een setje en heb altijd bijpassende beschermers om.. niet omdat ik eranders niet bij hoor,, maar omdat ik het lelijk vindt om met een rood dekje te rijden en groene beschermers.
en jah als je paard ze nodig heeft waarom dan niet in set ?overgens heb ik ze bij mijn huidige paard niet nodig dus gebruik ik ze zelde, mn bijrijdpaardje tikt vreselijk aan ( X-beentjes ) dus daar gebruik in ze wel bij
ook stapt zijn met de achterbenen vaak in haar voor benen zonder beschermers,, en gaat onzeker lopen zonder bang om zichzelf te schoppen
Lissol schreef:Beschermers is beter.