Ervaring rijden met Anky dekjes

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

kagiwaga

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 12:27

ze zijn best klein enzo en worden gouw dunner geen problemen met shuren en slecht voor de rug is een fabeltje

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 13:51

Ladygiroc schreef:
Gebruik even de zoekfunctie. Hier zijn al 100 topic's over en niet iedereen is tevreden maar dat is met alles zo.. Waar de een bij zweert wil een ander voor z'n verdriet nog niet hebben :)

Klopt

Paarden met een hoge schoft en een Anky pad gaan veelal niet samen (schuren en drukplekken). Mijn ervaring is ook niet goed met de pads, vind ze te dik, zijn niet voorgevormd en vind ze achterlijk duur.

MelanieB schreef:
Mensen die zeggen dat het "matrassen" zijn hebben nog niet een ankypad vastgehad.
Als je met 2 vingers knijpt (dus alsof er een zadel op ligt) zijn ze even dun als een hard dun dekje.

Dat is jouw mening. De katoenen dekje van bijvoorbeeld HH zijn naar mijn mening de perfecte dekjes, precies goed. En mijn mening is gevormd uit mijn eigen ervaring er mee, ik heb diverse keren met de pad gereden die ik te leen had en hoe ik het ook wend en keer ik vond ze te dik en ze lagen niet lekker. Maar dat vind ik hetzelfde als met de pads van Eurostar, Pessoa, PK en de polypads.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 20:24

Ik heb geen idee of ze ook slecht zijn voor de rug, maar fijn zijn ze niet. Ik vind dat ze een hele slechte pasvorm hebben en ze blijven ook niet goed liggen. Dat ligt absoluut niet aan mijn zadel, die past namelijk perfect. Zelf zou ik ze niet meer aanschaffen.