Daaleman, Wow, Msfc of een ander zadel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 14:52

Aimee schreef:
En dat is dus niet zo....... ;)

Dat hij jou een zadel 'op de groei' aanmeet, had al een belletje moeten doen rinkelen.

[klaagmodus]nog even voor jou, want je schijnt alleen te lezen wat je wil lezen en jouw mening schijnt de enige juiste te zijn. en eigenlijk ben helemaal klaar met dat walgelijke gebeuren. Waar komt dat woordje te toch vandaan? :? Ik zeg een bredere, niet een te brede. Daarbij houdt het rekening met eventuele aanpassingen in de toekomst, maar is toch daadwerkelijk opgemeten op dat moment. Miss knowitall. Eigenlijk heeft het totaal geen zin om de verdediging in te gaan, want je hebt een mening gevormd en je zal daar geen mm van afwijken. Dat is precies hetgeen wat bokt af en toe zo vervelend maakt. Je doet net of ik één of andere naief wijf ben en dat maakt jouw berichten misselijkmakend. [/klaagmodus]

Tody

Re: Daaleman, Wow, Msfc of een ander zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:46

Ai... Wat een gezellig topic is dit aan het worden.

Maar ik heb wel héél goed nieuws! De zadelpresentatie vandaag in Aalden was een groot succes. Vanaf nu loopt er een zeer solide en snelle importlijn van WOW-zadels naar Drenthe. Met ook nog eens een hele goed service wat betreft het aanmeten en aanpassen.

8 Augustus staat er ook nog wat op de planning, tijdens het concours in Zweeloo. Meer daarover zal ik melden zodra het bekend is. En anders mag je me altijd PM'en.

Echt, ik had nog wat reserves, omdat je zoveel tegenstrijdigs hoort over zadels. Maar WOW is door de nieuwe technieken en de enorme aanpasbaarheid onverslaanbaar. Dat is vandaag wel gebleken...

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:57

Snel is het bij Wow echtniet hoor :P Die mensen hebben het rete druk! *week 9, nog 2 te gaan*

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 07:48

Maar wij wel! :D En omdat we veel voor eigen gebruik importeren, kan er sneller iets meebesteld worden.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 07:53

Tody schreef:
Maar wij wel! :D En omdat we veel voor eigen gebruik importeren, kan er sneller iets meebesteld worden.

Dus jij wilt zeggen dat je sneller de zadels zou kunnen leveren als onze grootste leverancier hier in NL?? >;)
Misschien in het 'simpel' zwart ja, die heeft Arie ook vaak al liggen, maar niet als een klant speciale wensen of kleur wilt...
Laatst bijgewerkt door Casarell op 26-07-09 08:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 07:54

IK heb een Rossner American gehaald bij Divoza. Erg fijn zadel ook voor mijn 5-jarige Kwpn.
Erg fijne zadels! :)

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 07:56

In de productie is het ook erg druk,
Ze kunnen ze vraag nauwelijk aan, hoewel dat nu hopelijk sneller gaat door de nieuwe WOW Fabriek 8-)

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 08:09

Kimbaie schreef:
[klaagmodus]nog even voor jou, want je schijnt alleen te lezen wat je wil lezen en jouw mening schijnt de enige juiste te zijn. en eigenlijk ben helemaal klaar met dat walgelijke gebeuren. Waar komt dat woordje te toch vandaan? :? Ik zeg een bredere, niet een te brede. Daarbij houdt het rekening met eventuele aanpassingen in de toekomst, maar is toch daadwerkelijk opgemeten op dat moment. Miss knowitall. Eigenlijk heeft het totaal geen zin om de verdediging in te gaan, want je hebt een mening gevormd en je zal daar geen mm van afwijken. Dat is precies hetgeen wat bokt af en toe zo vervelend maakt. Je doet net of ik één of andere naief wijf ben en dat maakt jouw berichten misselijkmakend. [/klaagmodus]

Goed hè, dat iemand die zich wat meer in de materie verdiept al met zulke informatie al het één en ander vast kan stellen 8-) *D

Jij naïef? Ja, heel goed dat je dat zelf erkent. Maar wees niet getreurd, je bent niet de enige.
Er zijn maar weinig mensen die altijd hun reserves houden en altijd zelf op onderzoek uitgaan voor op de kennis/kunde van een ander vertrouwd wordt.

Ik vind het dus ook helemaal niet erg als mensen niet zomaar blind vertrouwen op wat ik te melden heb ;)
Stukje begin van zelf nadenken +:)+

_Noah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 08:50

lauret schreef:
Sorry als dit verkeerd staat, ook als hier al iets over is maar ik kon niet echt een antwoord op mijn vraag krijgen met eerdere topics.

Hallo,

Voor mijn 5 jarige ruin ben ik opzoek naar een nieuw zadel. Afgelopen maandag is Divoza geweest en heb ik een Kn en een Msfc zadel gepast die alle twee echt heerlijk zaten. Toch ging mijn voorkeur uit naar Msfc. Ik heb het zadel nog niet besteld maar nu zei er iemand vanavond ik zou een zadel op maat laten maken. Wat raden jullie aan? Het gaat om een 5 jarige Kwpn ruin van ong. 1,73m.

Groetjes Lauret

Hoi Lauret

Ik heb voor mijn jonge paardje ook een WoW en wees gerust niet iemand die je dr 1 wil aanpraten, ik heb ook alleen maar positieve ervarringen met het zadel net als de andere meiden, je kunt alleen weten of het iets voor je is door een WoW zaddelpasser bij je te laten komen en er 1 op je paard te leggen en te proberen met rijden!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:35

Aimee schreef:
Goed hè, dat iemand die zich wat meer in de materie verdiept al met zulke informatie al het één en ander vast kan stellen 8-) *D

Ik zie niet in in welke materie jij je zogenaamd in hebt verdiept. Behalve conclusie trekken die alleen een erkende zadelmaker kan maken bij het zien van een zadel. Misschien moet je je eens in de materie gaan verdiepen hoe je met mensen om gaat en hoe je opbouwend kritiek kan leveren.
Aimee schreef:
Jij naïef? Ja, heel goed dat je dat zelf erkent. Maar wees niet getreurd, je bent niet de enige.
Er zijn maar weinig mensen die altijd hun reserves houden en altijd zelf op onderzoek uitgaan voor op de kennis/kunde van een ander vertrouwd wordt.

Volgens mij heb ik niets erkent. Gelukkig zijn we allemaal niet zo slim als jij. :r

Misschien zou jij eens moeten vertrouwen op de kennis en kunde van een ander.
Aimee schreef:
Ik vind het dus ook helemaal niet erg als mensen niet zomaar blind vertrouwen op wat ik te melden heb ;)
Stukje begin van zelf nadenken +:)+

Ik mag hopen dat heel bokt het zelfde doet.

Gezien het feit dat je niet discusseert maar aanvalt (ik ga er zomaar blind vanuit dat je dat niet alleen bij mij doet), zal je maar door weinig bokkers serieus genomen worden. Zou je eens open staan voor meningen dan zal er misschien geluisterd worden naar wat je zegt.

Sorry mensen. Ik houd er ook niet van om in een topic een ruzie uit te vechten. Ik haal het stipje weg en probeer dit topic te vergeten, want met sommige mensen valt niet te praten. Helaas zit bokt er vol mee. >;)

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 15:22

En hoeveel kost het nu eigenlijk, want dat kan ik nergens vinden?

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 15:30

Sin schreef:
En hoeveel kost het nu eigenlijk, want dat kan ik nergens vinden?

Hoeveel kost wat???

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 15:42

waar dacht je aan in dit topic? een pot honing...:D

Een wowzadel tsjien! Daar gaat de discussie toch over? Een site met wat richtprijzen zou toch fijn zijn.
Kwestie te weten hoe lang je nog moet sparen.

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 15:47

Alle wow zadels, types, kleuren etc kosten altijd 2450,-

Incl beugelriemen en hoes.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 15:54

Sin schreef:
waar dacht je aan in dit topic? een pot honing...:D

Een wowzadel tsjien! Daar gaat de discussie toch over? Een site met wat richtprijzen zou toch fijn zijn.
Kwestie te weten hoe lang je nog moet sparen.

Het gaat hier niet specifiek over wow zadels, kijk maar eens in de titiel van dit topic..
Je vraag had net zo goed kunnen gaan over een MSFC zadel iod..

Maar hierboven is je vraag beantwoord..

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 15:58

oké dankjewel! :)
Wel een redelijke investering, meer naar wat ik er zo van lees (en wat mijn paard zou kunnen gebruiken), denk ik er toch ernstig over na.
Ik vind alleen de zweetbladen niet erg mooi met die 'V''s er in :/

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 16:02

Sin schreef:
Wel een redelijke investering, meer naar wat ik er zo van lees (en wat mijn paard zou kunnen gebruiken), denk ik er toch ernstig over na.

Er zijn ook zweetbladen zonder die stiksels erin.. :)*
Maar je moet er fijn op kunnen zitten, das het belangrijkste.. die stiksels zie je toch niet als je erop zit :o

francine_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 16:07

@Kimbaie, ik zweer ook bij Daaleman :D

Mijn paardje heeft een hele gevoelige en moeilijke rug met een super hoge schoft,
dus een Daaleman zadel helemaal op maat laten maken.
Past super, ligt lekker en sinds dit zadel erop ligt loopt hij ook veel vrijer, ruimer en beter.
1 nadeel het duurt best lang voordat hij gelevert word, maar dan heb je ook wel wat.
Heb ook Daaleman hoofdstel + borsttuig, ook super kwaliteit :D

Owja wat ik ervoor betaald heb,
Met toebehoren kwam ik rond 2000 euro.

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 16:14

femmefatale1 schreef:
Sin schreef:

Er zijn ook zweetbladen zonder die stiksels erin.. :)*
Maar je moet er fijn op kunnen zitten, das het belangrijkste.. die stiksels zie je toch niet als je erop zit :o

Ja je hebt gelijk, 't moet vooral fijn voor't paard en voor de ruiter zijn (eerst voor 't paard).

Het lijkt me ideaal voor mijn paard, hij heeft een hoge schoft (spieratrofie) . Ze hebben me ook al wintec willen verkopen omdat je die ook kan aanpassen naarmate de spieren terugkomen, maar dat vind ik toch niet 't zelfde, al is 't een stuk goedkoper.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 19:22

Juist een paard met spieratrofie is gebaat bij een wow..
Een wintec heeft ook verstelbare bomen, maar het model van het kussen blijft hetzelfde.

Bij een wow wordt er gekeken welk model kussen (en welk model boom) voor je paard geschikt is.
En alles blijft aanpasbaar, ook als de bespiering weer toe gaat nemen..

chareleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 19:30

ik vind dat prestige toch het beste blijft ;) maar weet nie hoe het met je budget zit ;)