was maar een voorbeeldje 
maar het blijft moeilijk om het van een foto te beoordelen ..zoals Silence zegt ...laat er eens iemand naar kijken die er verstand van heeft..
heb je meer aan dan hier een foto plaatsen en vragen Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
was maar een voorbeeldje 
heb je meer aan dan hier een foto plaatsen en vragen itsmi schreef:MarvanTom schreef:@ itsmi: mijn reden mag je best weten. Geen idee of Billy er ook zo over denkt natuurlijk!
Paard ziet er qua haardracht goed geknot uit (op wedstrijd misschien?), met redelijk nauwkeurige vlechtmaat ertussen en dan zo'n neusriem?
De neusriem wordt gedragen als een trainingsneusriem ipv engelse optoming met aansnoer.
Ik ben geen fan van die flubberige gebogen frontriemen; zo'n frontriem heeft van origine eigenlijk een functie...![]()
De keelriem mag wat losser, 1 staande vuist eronder en dan issie wel goed. Maar door die flubber frontriem niet eens zo gek zo.
Deze neusriem hoort 2 dikke vingers onder het jukbeen te zitten, dus moet korter.
Het bit is eigen keus. Ik ken het paard niet.
De martingaal (is het voor springen soms?) is te los en heeft zo geen enkel effect, zoals getoond.
Beter afdoen dus.
Als deze echt nodig is (ik ken het paard niet), moeten de ringen als de halsstand normaal is, net de keelholte raken, zeg maar.
Op de foto lijkt paard het hoofd te dragen door aangespannen teugel en hangt de martingaal er als zinloze spaghetti bij...
Is het paard een hoofdgooier misschien?
Dan toch de maatstaven aanhouden.
Okee het is raar dat zo'n goed/mooi paard enzo een vraag is over een hoofdstel tuurlijk. Maar dan hoef je dat toch niet meteen in het openbaar in twijfel te trekken? Of er iets achter te zoeken?
Ik val je verder niet aan hoor! Echt niet, en ik voel mij ook niet aangevallen verder! qua informatie ben ik het volledig met je eens! Alleen of het serieus bedoeld is of niet, we kunnen er toch gewoon op antwoorden? MIsschien hebben anderen er ook nog wat aan