Eskadron Brilliant snel lelijk? ( Pillen, krimpen )

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 14:15

Alane schreef:
We hebben ze al tijden, gebruiken ze regelmatig en wassen ze ook veel en vaak, maar geen problemen...
Wij wassen op 30 graden, lage toeren centrifugeren, en niet in de zon drogen...

Ik zou met de dekjes terug gaan naar de winkel en die het probleem op laten lossen, immers zijn jullie klanten van die ruitersportwinkel of anders de NL importeur bericht geven, die koopt nl in bij eskadron/pikeur en verkoopt het aan de winkels

Dat zou ik normaal gesproken ook doen maar ik heb alle dekjes ergens anders vandaan, via Duitse webwinkels en op het Equitana. En aangezien het alle vier Eskadron dekjes zijn ben ik eerder geneigd om het dan gelijk via Eskadron te spelen. Die moeten tenslotte ook aan de kwaliteit werken. Om via 4 verschillende leveranciers die ik niet eens meer weet alles te regelen vind ik wel heel ingewikkeld.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-09 15:26

Nog even een update:
Ik heb gebeld met Eskadron, zij zeggen dat we toch naar een winkel moeten gaan om het via een winkel te regelen. Ook wanneer je niet bij die winkel iets hebt gekocht zou je het alsnog via een winkel moeten spelen.
Ik word zo langzamerhand een beetje gek van de slechte bereikbaarheid van Eskadron, en mijn dekjes die er na al mn pogingen om ze zo koud mogelijk en kort mogelijk te wassen toch echt niet meer uit zien.
Denk erover om Kassa in te schakelen. Iemand behoefte om mee te doen?

Alane

Re: Eskadron Brilliant snel lelijk? ( Pillen, krimpen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 16:34

Ik niet, heb weinig tot geen problemen met eskadron, de ruitersportzaak waar ik koop regelt het netjes als ik iets heb, ook als het niet daar gekocht is....

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 08:23

jeanetJ schreef:
Ik heb hem ook in het Wit.
Erg besmettelijk dus als je veel wedstrijd rijd, moet je ook vaak wassen. ik heb hem nu 1x gewassen en hij pild idd ook, Of hij gekrompen is weet ik niet omdat ik er maar 1 heb..

Volgende keer ook maar met hand doen!
slechte prijs/kwaliteit verhouding.!

Jeanet heeft mij gePB't en zij heeft een nieuwe gekregen, zonder problemen.
Maar bij veel van ons is het probleem dat het om niet meer te verkrijgen kleuren gaat, dus deze zijn niet meer te vervangen.

Weet nog steeds niet wat ik ga doen. Weet wel dat ik geen nieuwe brillliants meer koop.
Heb nu voor het eerst een microfaser besteld, ben benieuwd hoe die zich houden in de was enzo.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 08:26

cocktail schreef:
Heb maar even de ergste gepakt, ook de oudste maar evengoed weinig gebruikt hoor.

Afbeelding

En de impuls dekjes blijven bij mij wel prima krimpen ook niet

Afbeelding

Ik heb ook twee brilliants met zo'n buitenrandje als op de onderste foto9 (daar staat Eskadron in geweven). Deze pillen nl niet.
Is wel van oudere collecties: een iceblue met mocca randje en een silver met rood randje.

Wijnanda

Re: Eskadron Brilliant snel lelijk? ( Pillen, krimpen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 08:30

Ja, maar naast het pillen krimpen ze ook. Ik heb mijn marzipan en lemon op elkaar liggen en m'n lemon is gewoon 3 cm korter in de rug dan de marzipan :S

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 08:51

Wijnanda schreef:
Ja, maar naast het pillen krimpen ze ook. Ik heb mijn marzipan en lemon op elkaar liggen en m'n lemon is gewoon 3 cm korter in de rug dan de marzipan :S

Die van mij is in de lengte van het zweetblad gekrompen, niet de ruglengte.