Ik vond de dressuur van Massimo niet veel verschillen van een Euroriding Diamant. De Trail was echt een wereld van verschil. Echt een heerlijk zadel! Ik rijd ook gewoon dressuur overigens. Met dit zadel dus. Je woont in BoZ zie ik. Het is niet heel ver bij mij vandaan. Als je daadwerkelijk interesse in een Massimo hebt en je wilt niet meteen iemand laten komen ben je van harte welkom om 'm eens te komen proberen. Ik heb alleen wel een haflinger, geen KWPN'er. Hij is overigens niet heel breed, maar het zit wel anders natuurlijk.
Ik vind mijn Daaleman echt heerlijk zacht. Mijn JC is ook niet verkeerd maar mn Daaleman is echt heerlijk Alleen zijn wel beide springzadels dus kan je niks vertellen over dressuurzadels
OemmiejO
Geplaatst: 17-07-09 13:34
Knight Rider.
oh_oh
Geplaatst: 18-07-09 16:31
Ik heb een Rossner Amerika dressuur met diepe zit en dikke wrongen. Een heel prettig zadel!
Kijk eens in mijn onderschrift! HDR met een heerlijke zachte zit. Maar je moet het natuurlijk even proberen want wat voor één geldt, geldt niet voor de ander.
Anoniem
Geplaatst: 24-07-09 20:28
Ik rijd op een kieffer lech dl en vind het een super fijn zadel. Ik vind hem heerlijk zacht zitten maar met veel vrijhand zonder dat het zadel je in een houding dwingt.
Wowzadels zijn ook heel zacht, maar die vind ik persoonlijk weer te zacht.