het barebackpad (of "ride-on-pad) van Barefoot

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

siskeh

Re: het barebackpad (of "ride-on-pad) van Barefoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:18

@issake: zijn ze echt even dik!
oww dat verbaast me :P

volgens mij heeft een barebackpad die verdeling ook niet nodig ...

Issake

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 08:15

Van model enzo zijn ze hetzelfde (ik verdeel ze allebei) Ik vind de kleuren van Best friend ook mooier.
Denk ook niet dat zo een singelaanpunt veel uitmaakt, het zal de druk mss wel op 2 plaatsen verdelen. Maar je zit nog altijd rechtstreeks op zijn rug...

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 10:27

als de singel als 1 band over de rug loopt drukt dat op 1 of 2 wervels. als je het in meer banen over de rug hebt lopen (wat ik heb begrepen van de ride-on-pad) is dat minder erg...

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 08:30

wat ik nog even in dit topic kwijt wilde over de ride-opn-pad (dit is toch een topic dat veel mensen willen lezen als ze de voor en nadelen willen weten van de ride-on-pad voordat ze hem aanschaffen...)

hij geeft verschrikkelijk af zodra hij nat is...

dus: heb je een wit paard of witte rijbroek: kijk uit: bij regen krijg je dus allemaal oranje-bruine vlekken... en trust me: die krijg je dus niet meer normaal van je paard af... :P

sann1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:30

zij schreef:
wat ik nog even in dit topic kwijt wilde over de ride-opn-pad (dit is toch een topic dat veel mensen willen lezen als ze de voor en nadelen willen weten van de ride-on-pad voordat ze hem aanschaffen...)

hij geeft verschrikkelijk af zodra hij nat is...

dus: heb je een wit paard of witte rijbroek: kijk uit: bij regen krijg je dus allemaal oranje-bruine vlekken... en trust me: die krijg je dus niet meer normaal van je paard af... :P

dus je hebt nu een bont paard :P

ik heb een zelfde soort probleem maar dan alleen met het bontje wat ik om mijn singel heb (bij een gewoon zadel).
ik heb een fjord en een zwart bontje gekocht (vond ik mooier in het geheel bij m'n zadel) en het resultaat... een fjord met een zwarte buik haha :P

geen zorgen... het groeit er gewoon weer uit ;)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 11:05

Okee ! Daar heb ik nog niemand over gehoord , dat is wel balen zeg !

Je hebt niet toevallig een foto zeker van paard-met-afdruk...? :)

Lovetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 11:56

zij schreef:
heb hem vandaag geprobeerd, maar hij valt mij vies tegen... hij zit heeeeeeeeerlijk, maar hij schuift ENORM! en dat met die antislipzooi maakt dat mijn paard er gewoon pijn van heeft. ze is nog nooit zò aan het bokken geweest... heb het met 2 verschillende singels geprobeert, maar het was drama. ik heb uiteindelijk mijn zadel er maar van wanhoop op gegooid en toen ging het wel gewoon normaal. ze zat nog 1 keer uit te proberen (wat wil je, tot 2 keer aan toe gingen we de bak uit na haar rodeo, dus die dacht ook...) maar lang niet zo erg, en daarna was het klaar ook...

ik ga nog even voor een goedkope kortere singel kijken zodat ik hem NOG strakker kan aansingelen, maar als dat niet werkt gaat hij mooi terug. dit is niks!

dus ik zou nog even wachten met bestellen als ik jou was ;)

Zevzeggen dat het verstandig is om er een dekje of bontje onder t doen

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 12:09

Lovetime schreef:
zij schreef:
heb hem vandaag geprobeerd, maar hij valt mij vies tegen... hij zit heeeeeeeeerlijk, maar hij schuift ENORM! en dat met die antislipzooi maakt dat mijn paard er gewoon pijn van heeft. ze is nog nooit zò aan het bokken geweest... heb het met 2 verschillende singels geprobeert, maar het was drama. ik heb uiteindelijk mijn zadel er maar van wanhoop op gegooid en toen ging het wel gewoon normaal. ze zat nog 1 keer uit te proberen (wat wil je, tot 2 keer aan toe gingen we de bak uit na haar rodeo, dus die dacht ook...) maar lang niet zo erg, en daarna was het klaar ook...

ik ga nog even voor een goedkope kortere singel kijken zodat ik hem NOG strakker kan aansingelen, maar als dat niet werkt gaat hij mooi terug. dit is niks!

dus ik zou nog even wachten met bestellen als ik jou was ;)

Zevzeggen dat het verstandig is om er een dekje of bontje onder t doen

Denk niet dat ze er nog wat aan heeft, topic is 7 jaar oud haha

Overigens ligt hij op mijn paard en al mijn oude verzorgpaarden wel goed. Heb er puur een dekje onder zodat hij schoon blijft en op meerdere paarden kan liggen.
Bontje zou ik niet doen ben je je close contact gevoel kwijt.