Als het flink regent zet ik er gewoon zo'n bruine wax hoed bij op en dat is gewoon omdat dat op dat moment handig is. Niet perse om stoer te zijn oid
En het intereseert mij niet wat men ervan denkt
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Als het flink regent zet ik er gewoon zo'n bruine wax hoed bij op en dat is gewoon omdat dat op dat moment handig is. Niet perse om stoer te zijn oid
En het intereseert mij niet wat men ervan denkt
reininglover schreef:Hier heb je soms van die types rondlopen met buckles, lange jassen, hoeden, laarzen,... alles er op en eraan maar wel nog nooit een paard van dichtbij gezien
Als het regende was het erg handig maar ook tijdens warme en vooral zonnige dagen beschermde het me om niet te verbranden in mijn gezicht/nek
En dat zal ook tijdens buitenritten zo worden, toch de eerste jaren
.Ten slotte draag ik zulke kledij omdat ik het leuk vind. En tegenwoordig rijden er steeds meer mensen met hoed op rond in onze buurt.
.
MSQuincyTE schreef:Hier in het dorp woont er nog zo een, het lijkt echt nergen naar vind ik, en ik ben het niet

roest schreef:Kom ik laats in Oosterwolde, bij een wedstrijd, moest maar weer, was al een jaar niet wezen kijken.
Zie je al die dames met een cap op rijden ipv van een hoed, schiet mij maar lek. Ziet er niet uit.
Een cap is voor die bange dressuurtutjes in strakke rijbroeken, die piepen als iemand een verkeerde beweging maakt.
Of oke, het paard is jong en spoort niet, maar please dames haal die hoed uit de kast, dat bange getrut kom ik genoeg tegen
Slaat helemaal nergens op wat je nu schrijft.
dus die doe ik ook niet meer op! Heb nu vaak gewoon een petje op en als het moet (tijdens de lessen of in de bak waar het bij ons verplicht is) een cap (maar dan wel eenTroxel).
Soms maakt dat het plaatje gewoon helemaal af
Hoewel sommige mensen nou eenmaal helemaal geen 'hoedenhoofd' hebben, dan zal ik het ook vooral niet doen. Ik heb laatst een keer een hoed op m'n kop gezet en ben voor de spiegel gaan staan, vond het niet eens zo slecht staan, al zeg ik 't zelf 
Is weer eens wat anders dan de standaard ruiter met rijbroek, laarzen, zweepje enz. (geen bezwaar verder tegen hoor), maar daar zie ik er genoeg van
) te rijden met een Fries. Waarom niet, toch? 

waar steek ik mn haar dan???
)
, ga me toch niets aantrekken wat anderen over me zeggen of denken en als ze het raar vinden kijken ze maar een andere kant uit.