Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dirkus schreef:Nou, na al die negatieve ervaringen dan ook maar eens een positieve....Ik heb na veel zadelleed in november 2009 een equestor bestelt voor mijn andalusier ( een whispelaere veelzijdigheid met korte boom). Levertijd zou 3 maanden zijn, na 2 maanden en 3 weken werd het zadel gebracht. En ik woon in het westen, dus niet echt dicht bij Friesland. Drie maanden daarna is Inge nog een keer op stal geweest voor een nacontrole. Ik vond het zadel zelf goed liggen maar Inge heeft het toch nog iets aangepast en daarna lag het inderdaad nog beter.
Sinds dit zadel er op ligt staat mijn paard weer stil met opstijgen, en hij durft in draf zijn rug weer een beetje los te laten. Ik ben dus erg tevreden ( en nee, ik werk niet bij Equestor en heb ook geen aandelen)
incaro schreef:Wij hebben Inge schriftelijk laten weten de koop te ontbinden aangezien er na diverse herstelpogingen nog steeds sprake is van een ondeugdelijk product en hebben het aankoopbedrag terug geeist.
Ze belde al snel op ....
Er was ineens van alles mogelijk. Ze was diezelfde dag in de buurt om een leenzadel te brengen etc etc....
Wij waren er helemaal klaar en hebben bedankt! Het vertrouwen is weg en dan is het beter afscheid van elkaar te nemen. Inge Zwan heeft het op te veel fronten af laten weten: service, ervaring en kennis van zaken.
Het aankoopbedrag is ontvangen.
Ik hoop dat anderen die in een zelfde situatie zitten met Equestor zich gesterkt voelen het er niet bij te laten zitten.
russel schreef:He gout, ga naar een goede kliniek en laat door een DA die verstand van zadels aanpassen heeft een bevinding op papier zetten en laat hem tevens even voelen hoe de rug van je paard nu aanvoelt, dankzij je pracht zadel. Desnoods vraag je een leraar van de MFSC opleiding....
Nu is Inge wel degelijk verantwoordelijk voor het werk van haar collega, immers het is haar werkneemster en die moet gewoon kundig zijn anders moet je die geen zadels laten opvullen..uiteindelijk is zij aanspreekbaar voor onprofessioneel werk en zou zij het zadel moeten aannemen en moeten zorgen dat het netjes opgevuld is.
Een zadel dat te veel drukt bij de schoft is wellicht wel verkeerd bij de boom? Zo sprak ikke uit ervaring met dat prachtige dure zadel met een boom die TOTAAL niet bij mijn paard hoortWant INGE, je leest mee.....een boom meet je niet op met alleen een ijzeren draadje dat je even om de schoft buigt en op een plaatje kijkt en een boommaat leest.
Een paardenrug bestaat niet alleen uit een schoft....wel eens van ruggegraat gehoord???![]()
![]()
Ik heb mij laten afschepen, gout laat jij je niet afschepen, want het is toch duidelijk dat er gewoon 2 leken hun portemonee aan het spekken zijn met een zadel die gewoon niet voor elk paard aanpasbaar is en toch zo wordt verkocht. De toon van Inge is dus nog steeds niet veranderd.
Waarom Equestor zelf niet aanschrijven? Neem eens kontakt op met David de Wispelaere.
Heb je een rechtbijstandverzekering? Zij doet duidelijk niet aan haar leveringsplicht, immers ze levert geen passend zadel en na 5 maanden mag je als consument wel eens verwachten dat je dat hebt ontvangen...
Neem kontakt op met je rechtsbijstand en stuur het zadel terug en eis je geld.