Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

lonnie schreef:@steffyentom: nou kan ik het mishebben, maar als ik zo naar jouw foto's kijk, vind ik het zadel niet superrecht liggen...kan mischien vertekenen doordat ze wat scheef genomen zijn?
Aimee schreef:Ja Unamie, en van Wow zadels kan iedereen een compleet onderbouwd verhaal teruglezen op internet. Vind je het niet afdoende? Bel je met de fabrikant en krijg je nog veel uitgebreidere uitleg zónder dat andere producten afgekraakt worden.
Laat de persoon achter MSFC nou juist Wow afkraken omdat er Flair inzit teneinde haar eigen zadels te verkopen, zonder verdere onderbouwing. Ik vind het ronduit onbeschoft en daarnaast verliest zij daarmee elke vorm van objectiviteit. Heel jammer, want ze heeft wel aardig wat kennis in huis.
Flair wordt juist wel aangeraden, vooral bij paarden met bepaalde exterieurproblemen. Ben je misschien in de war met Cair ?

Wat als je als msfc-er bij een paard komt en het zadel past niet... Wat dan? Zeggen we dan tegen de ruiter: het past niet en zoek maar een ander zadel en dan kom ik wel weer een keer? Of proberen we een oplossing aan te dragen door een zadel aan te bieden waar we achter staan? De ruiter/klant blijft vrij om dit zadel wel of niet te kopen maar veel ruiters vinden het een hopeloze zoektocht om een passend zadel te vinden en als wij dan een passend zadel kunnen leveren waar paard en ruiter blij mee zijn, wat is dan het probleem?

russel schreef:Nu is mijn paard lekker vol en het zadel ligt als een huis, maar van de winter is het weer tobben. WOW zal dat ook niet voor mij kunnen oplossen, misschien met een oneindige portemonee?

Sybelle schreef:WOW is ook een mogelijkheid die op mijn lijstje staat maar mag ik even zeggen dat ik het erg irritant vind om steeds maar weer de zelfde mensen tegen te komen die reclame lopen te maken voor wow en enorme lappen tekst over die mogelijkheden en pasvorm schrijven terwijl het hier om een ander zadel gaat.
Als ik reclame zou maken, zou dat betekenen dat ik commerciële belangen heb bij Wow en dat is absoluut niet het geval! Aimee schreef:Ik maak geen reclameAls ik reclame zou maken, zou dat betekenen dat ik commerciële belangen heb bij Wow en dat is absoluut niet het geval!
Wel is het zo dat er een hoop onzin over Wow de wereld in wordt geholpen en door goede uitleg te geven, probeer ik die onzin zoveel mogelijk te elimineren.
Dan kun je er wel een afgod-smiley onderzetten Aslo, maar wees blij dat er over dit product zulke gerichte informatie gegeven wordt door onafhankelijke mensen. Daar kun je alleen maar je voordeel mee doen.
CalvinM schreef:Ik ben het helemaal met je eens sybelle, ik erger mij er ook kapot aan, vandaar mijn iets fellere reactie hierboven. Inmiddels staat om die reden (en omdat ik ze spuuglelijk en niet lekker zitten vind) het zadel onderaan mijn lijstje.