Mening JC zadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:27

Op de vorige pony die ik reed zat een JC Saphir en daar altijd heel fijn op gereden!
De boommaat moest ook een keer verbreed worden en dat was geen enkel probleem. :)

Farfalla_

Re: Mening JC zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:57

Ik heb een JC Saphir dressuur, en ik vind de prijs/kwaliteit verhouding erg goed!

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 17:06

Ik heb een VHZ zadel van JC. Inmiddels heb ik dat zadel 3 jaar en toendertijd tweedehands gekocht.
Persoonlijk vind ik het een geweldig zadel en zou qua VHZ ook niet meer anders willen. Heb week geleden het zadel opnieuw laten opvullen(wol was nu inmiddels af) en ook even helemaal na laten kijken. Op de wol na was er niks op of aan te merken. Zadel was nog in prima staat en kon nog best 5/6 jaar mee. (Hij zei zelfs dat ie nieuwere zadels tegenkwam die er slechter uitzagen ;) ).
Nou heeft mijn paard half jaar stil gestaan en zijn we weer aan het opbouwen. Zodra ze weer helemaal in de bespiering zit wil ik ook een dressuurzadel erbij en ik ben nu wel vast aan het orienteren. Heb nu al op meerdere zadels gezeten maar vind mijn JC toch het fijnst en kan daar het best opzitten. Dus ik ga daar ook dressuur van aanschaffen als het zover is...