Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sannessep schreef:Binckydenice schreef:Mag ik de prijzen weten die jullie ervoor betaald hebben?
Ik betaal 2300 euro voor de Endurance versie (kaal zadel!!!). Dus best een bedrag... Maar als dit de oplossing is dan heb ik dat er graag voor over
Binckydenice schreef:Sannessep schreef:
Ik betaal 2300 euro voor de Endurance versie (kaal zadel!!!). Dus best een bedrag... Maar als dit de oplossing is dan heb ik dat er graag voor over
Ja, ik ben ook opzoek naar de juiste oplossing, alleen is mijn paard net onder het zadel, neem ik dan een risico?
Binckydenice schreef:ja, maar WOW hoor ik ook mindere verhalen over... Maar inderdaad...
Wie weet een goede zaak die de zadels kom passen en die er ook werkelijk verstand van heeft?
Sannessep schreef:Een strada is ook altijd aanpasbaar hoor... kan gewoon een andere boom in en elk onderdeel is te vervangen.
femmefatale1 schreef:Sannessep schreef:Een strada is ook altijd aanpasbaar hoor... kan gewoon een andere boom in en elk onderdeel is te vervangen.
Hier, http://www.trekkingsaddles-webshop.com/ ... -about.htm , wordt er gesproken over een inteligent kussen.
Maar hoe inteligent is het als het niet lekker meer past en er wat vulling bij of uit zou moeten??
Daarbij stel ik me de vraag.. in hoeverre volgt de inhoud van de kussens de snelle bewegingen van het paard?
Dat zou alleen snel kunnen bij een dunne vloeistof of een gasvorm, een dikke vloeistof is al te traag, om over een vast materiaal maar te zwijgen..
En de boom is ook niet te vervangen, hij wordt alleen aangepast. Hoe ze dat doen is mij ook een vraag..
Hoe zit dat met zweetbladen.. kunnen deze altijd gewisseld worden, zelfs tijdens een concours bijvoorbeeld??
Ik heb helemaal niks tegen Strada zadels hoor, maar als het zoveel geld kost (nagenoeg net zoveel als een wow) vraag ik me af waarom het zo duur moet zijn.. terwijl ik bij de wow veel meer mogelijkheden zie..