Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
MelanieB schreef:Ik heb een Kentaur penelopa.
Diepe zit, veel kniewrong.
Ben daar super tevreden over, zit lekker, ligt top.
Maar je moet wel gewoon zadels laten passen door iemand die er wel echt verstand van heeft.
Want elk zadel ligt op elke pony anders.
Dus als mijn zadel top ligt op mn paard, betekend niet dat ie ook op jouw paard goed ligt.
Succes
BrittKitt schreef:Ik heb dan wel geen dressuurzadel, maar mijn vorige dressuurzadel (wintec) vond ik superfijn. Nu heb ik een massimo veelzijdigheidszadel, maar ook die zit heerlijk.
Lekker weinig wrong en vlakke zit, dus je kan gewoon zelf zitten zondat dat het zadel dat voor je doet.
Xfeno01X schreef:MelanieB schreef:Ik heb een Kentaur penelopa.
Diepe zit, veel kniewrong.
Ben daar super tevreden over, zit lekker, ligt top.
Maar je moet wel gewoon zadels laten passen door iemand die er wel echt verstand van heeft.
Want elk zadel ligt op elke pony anders.
Dus als mijn zadel top ligt op mn paard, betekend niet dat ie ook op jouw paard goed ligt.
Succes
klinkt goed mijn moeder vind namelijk dat ze in dit zadel er ''op'' zit in niet erin ! Misschien kan er anders een andere boom in ovzo ??????????
Naja ik vraag wel even en kijk op het internet op wat voor pony's dat zadel past !
Heel erg badankt voor je reactie !
X Ivanka
bij mijn paard zit ik zelf niet goed in het zadel en bij mijn pony verschoof dat zadel naar voren omdat de boom veelste smal was (en dat zadel was speciaal voor haar aangepast, vertrouw niet iedereen!
)