Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
#Ymke# schreef:Sprintje schreef:Tja zo heeft ieder bedrijf wel een aantal ontevreden klanten rond lopen. Ontevreden klanten maken altijd wat meer lawaai dan een tevreden klant, dat is een beetje jammer effect. Maar goed ook heel erg logisch, want als je een duur zadel koopt en het bevalt niet is dat best zuur
De ontevreden klanten van hulsebos maken zoveel lawaai omdat hulsebos zelf zich bij een klacht heel stil houdt.
Darkness85 schreef:Tsja.. Ik hoor toch te veel negatieve verhalen.. Durf de gok niet te wagen..
Ik las op de Site van Riël Klumper over de Black Country zadels.. Met een speciaal kussen systeem.. Het zogenaamde K-Panel.. Speciaal voor smalle paarden met atrofie bij de schoft.. Dus ik ga daar morgen eens naar informeren..

en hij past ook heel goed op mijn nf pony!
dus dat het een zadel voor brede paarden klopt niet!
mijn pony is erg smal, en heeft weinig schoft, en schouder waardoor veel zadels naar voren schoven... alleen een ander zadel bij ons thuis zat ook goed op hem, alleen die had niet zo'n geweldige zit!
( hij zit gewoon heerlijk diep! waardoor je houding heel goed word! ) flugeltje schreef:haha en ik heb juist een hulsebos gekocht omdat dat het ENIGE ja ja zadel was met zo'n brede tunnel en heb er heel wat op gehad..
Maar zo zie je maar weer...
WolinLotte schreef:flugeltje schreef:haha en ik heb juist een hulsebos gekocht omdat dat het ENIGE ja ja zadel was met zo'n brede tunnel en heb er heel wat op gehad..
Maar zo zie je maar weer...
Toevallig al een Massimo geprobeerd?
Ik ben helemaal van Hulsebos af, vind de service echt niks en bovendien zit je helemaal in een harnas met die vaste zit, erg slecht voor je onafhankelijke zit.
Ik ben overgestapt op een Massimo zadel, deze heeft brede zachte kussens en veel wervelvrijheid.