Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
(kop tussen de benen, en bokken) heb er maar 2x mee gereden, merk helaas geen verschil. Probleem wat ik met dit paard heb los ik nu op zonder hulpteugel.
). Meestal draaf ik gewoon een paar minuten vlot door. Zodra het ergste eraf is ga ik wat overgangen rijden. B.v draf-halt. Als dat goed gaat ga ik wat schakelen in draf. Op de korte zijdes rijd ik wat meer terug, reageert ze onvoldoende dan zet ik haar stil. Dan op de lange zijdes af en toe een paar passen weg rijden.
. Dat vind ik zelf echt zonde. Misty2001 schreef:mijn paard is het niet meer af te leren buiten,jammer genoeg anders zou ik graag zonder slof een toerritje willen maken maar is niet anders.
naja succes.
leeftijd maakt niks uit. Alles is rijtechnisch op te lossen. Onze pony was gewend om alleen maar hard te gaan buiten. Normaal galopperen kon ze eerst niet, ze ging alleen maar voluit. Pony was al wat ouder maar ik heb dit er wel uit gekregen, heeft alleen wel een hele tijd geduurd. 
moet je hem wel aan de zijkant vastmaken