foto gezocht van hoge achterpeesjes om paard/pony

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MissDonna

Re: foto gezocht van hoge achterpeesjes om paard/pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 10:12

even het hele topic lezen ;) is wat makkelijke.r want ik weet dat full te groot is. We zijn al bezig om ze in pony ergends te krijgen of te laten maken.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 20:07

Even een update,

ik heb de peesjes binnengehad vorige week? Maar het zijn idd voor de VOOR benen.. Achter is niet te verkrijgen in maat pony. Geen andere keus als: Full ( BR deze is het rechtste! ) van voor naar de achterbenen.. gaat tot nu toe prima :)

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:03

Ah, ik was er al benieuwd naar, en eigenlijk ook wel bang voor dat het inderdaad beschermers voor de voorbenen zouden zijn.

Jammer, alle moeite voor niks gedaan :(.

Toch maar eens een boze brief naar Eskadron sturen, waarom ze die dingen in pony-maat alleen voor de voorbenen maken, haha!

Ferera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 21:09

he, ik heb de cross country van Eskadron voor mijn paard( wel even wat anders dan een pony natuurlijk) maar eerlijk gezegt ben ik er niet heel tevreden over.
Mijn paard loopt er namelijk helemaal niet fijn mee, ze zijn erg hard en ook die drukknoop roest vaak waardoor of ze losschieten tijdens het rijden of je ze ná het rijden niet meer los krijgt.
neem liever kleine strijklappen voor achter.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 21:38

strijklappen hebben een heel andere werking dan beschermers.. word een beetje moet om dat elke x weer te moeten zeggen... :Y)

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:06

Ik gebruik de CC toch heel vaak, en eigenlijk elke keer zijn ze ook zeiknat als we terug komen, maar van roest ed. hebben ze echt geen last. Ook losschieten of niet meer los willen is er niet bij..... :?