itsmi schreef:Heb met het geleende zadel toch 1 winstpuntje geredenDabo, succes met je wedstrijd iig, is wel wennen met ander zadel, hoop dat t toch goed gaat!

[edit] Is eigenlijk wel heel erg offtopic, sorry!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
itsmi schreef:Heb met het geleende zadel toch 1 winstpuntje geredenDabo, succes met je wedstrijd iig, is wel wennen met ander zadel, hoop dat t toch goed gaat!

Dabo schreef:Ja sorry, ook mijn fout natuurlijk. Maar toch toevallig dat ik eerst meld dat TS naar de schroeven moet kijken, en dat die van mij een paar dagen later eruit zijn!
Ik stuur mijn zadel trouwens vandaag op naar harnessmaker
Gaat vast helemaal goedkomen met MIJN wintecje![]()
Mijn schroeven zaten nog allemaal vast, eentje heb ik wat meer aangedraaid, maar die zat niet zo los dat dat de oorzaak kon zijn! Ik had foto's gemaakt van het zadel, maar daaruit blijkt niet echt meer dat die erg scheef ligt. Misschien was het goed dat die toch even uit elkaar gehaald is?? Ik ga ff op de andere pc om de foto's te uploaden. Dan kunnen jullie het zien. 
want er zit Cair systheem in. Dit is pas sins een paar jaar zo!
maar ik weet niet precies wanneer de cair er in in gekomen
itsmi schreef:Okee, thanx voor de info. Het zadel is wel al ouder dan 4 jaar hoor naar mijn idee. Maar goed, dat maakt verder niet uit. ZIjn dekens liggen altijd goed, niet scheef iig. Ik zal er eens naar laten kijken, is mijnooit opgevallen, eigenlijk omdat iknooit zo achter hem sta om zo te kijken! Het zou ook goed kunnen dat hij niet vierkant staat hoor, hij stond in het gangpad, en hij bewoog nogal veel, hij deed ook af en toe een stapje naar voren, het kan dus goed zijn dat hijnietvierkant stond. daar heb ik verder niet op gelet..
Benblij dat het zadel iig goed ligt.
Rechts is wel zijn goede kant, misschien dat het daardoor komt?? Dat hij rechts meer zijn binnenbeen eronder zet en daardoor meer bespiering heeft aan die kant??
Knap paardje trouwens of niet?? (A)
) maar je klachten zijn toch 'ineens' gekomen en dat zou bij mij een belletje doen rinkelen om ook mijn paardje eens goed te laten nakijken.
Zo'n schatje is het!
Zal ik hem geven, haha!
Kost me 45 euro(zonder voorrij kosten). VInd het wel meevallen! Had gedacht duurder uit geweest te zijn.
En dan is t zadel als t goed is al klaar! 
Probleem verholpen hoop ik!