Kentaur dressuurzadel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MissDonna

Re: Kentaur dressuurzadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 19:21

mijn zadel is geheeld netjes en voelt perfect aan!

ik vind overigens ook dat kieffer kussen op de duur leleijk worden, maar dat kan een qwestie zijn van verkeerd vullen.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 10:39

Mijn kieffer garmisch is nu bijna 2 jaar oud en hij ziet er nog uit als nieuw en de vulling is ook nog egaal (geen bobbels etc.)

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 10:41

2jaar is ook nog absoluut niet oud Knipoog

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 10:42

nee dat snap ik maar ik zeg alleen in hoeverre ik het kan beoordelen, ik kan nu nog niks zeggen over hoe die over 3 jaar is Knipoog

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 10:48

dan vind ik ze nog niet oud haha!

mijn zus heb ook een kieffer van nu bijna 5 jaar oud. Ziet er prima uit! maar de merken van vroeger( 10+ ) vind ik de kussens niet echt mooi van, maar of dat dan dus komt van het opvullen? geen idee Vork

cha_mira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 14:31

Ik was ook van plan een kentaur dr. zadel aan te schaffen, die plannen moeten nu even wachten. Ik heb nu een kentaur vz. en ben daar echt super blij mee, zit heerlijk. Zodra mijn portemenee het ok vind ben ik van plan de kentaur aan te schaffen. Lachen

En over die kieffers, ik heb een zadel van ongeveer geschat door de gekende zadelmaker van 10-15jaar oud, hij ziet er nog super uit voor zijn leeftijd, niets aan de boom, en de kussens zijn nog mooi egaal en heb het nog niet moeten hervullen. Alleen een beetje een harde zit Clown

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 17:10

ja dat vind ik wel van kieffer, en kn. Die vind ik niet zo lekker zacht zitten. Maar mijn zadel. oe ben er bijna verlieft op zo lekker zit ie Tong uitsteken