Ik moet ook nog iets hebben bij nader inzien, wie in de buurt van mij wil wat mee nemen ?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

met korting ? (+ - hoeveel?)
Ging speciaal voor de FreeMax, en heb hem uitgebreid mogen bepotelen. Zag er goed uit!
voor €99,- (normaal 250?) 
Daarna werd het heel snel druk, maar wel gezellig. 

wel mooie NRHA pads gezien inderdaad voor 79,- en ook het boomloze zadel ´bepoteld´zoals Berdien zo mooi zei, wat zitten die fenders apart vast zeg....?

Was er wel straal langs heen gelopen toen ik binnen kwam. Ach, weer bewijs dat het op een 'echt' westernzadel lijkt he
Dus maar voor de Green Spot Remover gegaan. Zo'n tube detangler vind ik te klein, en die van 65,- was al op. Niet dat ik die had gewild, dat wordt me net wat te duur/veel
*schrapt van lijstje*
cissy schreef:en ook het boomloze zadel ´bepoteld´zoals Berdien zo mooi zei, wat zitten die fenders apart vast zeg....?

Buitenzorg schreef:Vond vooral de fenders raar vastzitten...
Het enige wat er mij ook aan opviel waren... idd, de fenders
Tleek me iig niet echt makkelijk om mee te rijden...
. Het ding moet gewoon nét iets meer gebogen worden. cissy schreef:Hier ook weer terug, niet veel gekocht, een vlasvork en 3 flessen neatsfoot,
heb zelfs nog kalender voor je meegenomen! cissy schreef:yep! heb aan je gedacht en aan mezelf en aan monique, vandaar 3heb zelfs nog kalender voor je meegenomen!
kan ik er ff van genieten...
veeeel meer thuis gekomen. Het was idd heel erg druk op de A2 zeg
. We hebben een goed half uur langer erover gedaan om naar Vorstenbosch te komen.

) en ik ben echt een western-newbie 
qua lengte dan?