Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
? Ik ben nu wel heel benieuwd naar de constructiefouten die je noemt, waar en op welk vlak? En heb je ze werkelijk zelf uit elkaar gezien? Want ik ben altijd benieuwd naar namen. En er zijn een aantal zadelmakers waar ik totaal geen vertrouwen in heb, terwijl die hier op bokt geregeld positief aangeprezen worden. Dees schreef:Dat goed liggen op de paarden... dat is optisch.
De constructiefouten van die zadels zijn met het blote oog niet waar te nemen... daarvoor moet je het zadel uit elkaar laten halen.
Werkelijk, moet je voor de lol eens doen. Je zult je ogen niet geloven....
Het is niet voor niets dat onafhankelijke zadelmakers je dat zadel ten stelligste ontraden.
Dat het zadel zulke positieve geluiden krijgt, heeft alles te maken met de hele fijne zachte zit voor de ruiter. Vraag het paard eens wat het ervan vind, en je zult, zeker bij langer gebruik, een héél ander verhaal horen.
Fryso-gebruikers, laat je niet bedotten door het zachte schuimlaagje van de zitting - laat je zadel eens beoordelen door een onafhankelijk zadelmaker. Praten we daarna wel weer
Citaat:Venema én Van Triest.
Dees schreef:Venema én Van Triest.
De aard van de constructiefouten staan beschreven in de door mij geplaatste link.
Dees schreef:Fryso is géén A-merk. Het is een goed gemarketeerd C-product.
Onder de wbp misschien niet! Maar in de 'friezenwereld' wel! 
Dav schreef:Dus de tweespan doet eerst aan klantenbinding en al die gebrabbel die in je link staan om vervolgens rommel te verkopen?
Wat belachelijk en onzinnig laag van je.

Ik ben niet bevooroordeelt, ik heb ervaring
Wil je het verder persoonlijk met me uitvechten, moet je maar langskomen hoor.