Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Waarom is de JC gesloopt? mankeerde daar ook wat aan?
Bourrelier schreef:germie schreef:Waarom is de JC gesloopt? mankeerde daar ook wat aan?
Er mankeerde niets aan het zadel, Marie heeft hem, tegen verzendkosten, opgestuurd naar mij, om hem te ontleden.
germie schreef:Kootstra kraakt altijd Kieffer af, terwijl ik toch echt wel eens Kieffers bij hem heb zien liggen. Maar ook JC is in zijn ogen een slecht merk.
Het was altijd een goede zadelmaker, helaas lijkt het er op dat hij oud wordt, want de laatste maanden hoor ik steeds meer negatieve verhalen. En bij mij is het vorig jaar ook al mis gegaan, dit is welliswaar weer opgelost, maar ik twijfel nu wel aan hem. Nu wil hij ook nog eens 90 euro hebben voor opvullen, terwijl ik zwart op wit heb staan dat het gratis is. Misschien dat ik m'n rechtsbijstand hier nog op ga zetten, want hij is gewoon fout.
germie schreef:Maar wat ik dus niet snap: mijn dressuurzadel heeft boommaat 31, en mijn springzadel ook. Toch past het springzadel goed, de dressuur niet. Ik zal eens vulling gaan meten en boom gaan meten, want de boom zou in beide gevallen gelijk moeten zijn en dan is het een kwestie van opvullen en mijn dressuurzadel past weer.