Zo bevestig ik ze ook.Citaat:Ik doe links gewoon aan de linkerkant en rechts haal ik door links heen en klik ik gewoon rechts vast..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Zo bevestig ik ze ook.Citaat:Ik doe links gewoon aan de linkerkant en rechts haal ik door links heen en klik ik gewoon rechts vast..
Bonny95 schreef:Citaat:
Ik doe links gewoon aan de linkerkant en rechts haal ik door links heen en klik ik gewoon rechts vast..
Zo bevestig ik ze ook.
In geval van nood trekken ze die dunne koordjes/bandjes wel door.Citaat:een keer erin blijven hangen met zijn been
toen ze ze gekruist had en sinds ze ze

Margreth schreef:Zo bevestig ik ze ook.Citaat:Ik doe links gewoon aan de linkerkant en rechts haal ik door links heen en klik ik gewoon rechts vast..
dat was niet bedoeld als motivatie om er minder aandacht aan te besteden, weet ook niet hoe je aan die conclusie komt. Let er altijd goed op dat alles goed ligt/zit en vastgemaakt is. Let er zelfs op dat de sluitingen naar de binnenkant zitten zodat ergens perongeluk aan vasthaken geminimaliseerd wordt.Citaat:dat ze 'het dus wel stuktrekken' als motivatie om er minder aandacht aan te besteden vind ik nogal een gevaarlijke uitspraak.

merrieveulen schreef:okéhihi het was ook niet speciaal voor jou bedoeld hoor, maar ik heb er eens woorden over gehad met iemand die ze ook nog eens veel te los had zitten. hierdoor konden de koorden onder de sprong blijven hangen nl.
) en altijd de beste manier gevonden.