iepsel schreef:Huh? Jij rijdt op een manege, hebt géén verzorg paard.......gebruik je je eigen dekje op de manege paarden dan??

Vind onze manegedekjes echt oerlelijk
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
iepsel schreef:Huh? Jij rijdt op een manege, hebt géén verzorg paard.......gebruik je je eigen dekje op de manege paarden dan??

Emmaa_ schreef:Ik ben 13
Rij op een manege en heb momenteel geen verzorgpaard.
Why on earth zou ik dan een wasmachine gaan kopen?
paars schreef:Emmaa_ schreef:Ik ben 13
Rij op een manege en heb momenteel geen verzorgpaard.
Why on earth zou ik dan een wasmachine gaan kopen?
Ik snap het even niet; Why on earth moet jij dekjes wassen dan? Dat regelt de manegehouder toch?
paars schreef:Aha! Denk dat je je moeder wel gerust kunt stellen hoor, de wasmachine gaat er niet kapot van en de was erná gaat er ook niet van stinken. De meeste haren kan je er met de stofzuiger afhalen of eraf borstelen. Van smerige en vieze sokken / ondergoed gaat je was toch ook niet stinken? Daar is die machine voor uitgevonden!

Lynske78 schreef:Ik was mijn dekjes nooit in de wamachine.Veel te onhygienisch. Ik spoel ze altijd uit onder de douche en laat ze dan nog een tijd in heet water weken met een schep wasmiddel. En daarna doe ik ze in een emmer en hang ze buiten op.

Jam schreef:zou je ze ook in de afwasmachine kunne doen![]()

Emmaa_ schreef:Jam schreef:zou je ze ook in de afwasmachine kunne doen![]()
Denk het niet
Omdat daar zo'n draaiding in zit denk ik dat je, je dekjes aan flarden helpt
Innepin schreef:IK stop ze ook gewoon in de wasmachine hoor. Even de haren eraf borstelen en hup erin.
Het is ook nog nooit gebeurd dat het andere wasgoed gaat stinken.
AngelsDitch schreef:Waarom was je ze niet in de wasserette?