Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
miesie schreef:@ Maritha, hoezo bijna voor? Ik vind het nog best uitgebreid...
maritha schreef:miesie schreef:@ Maritha, hoezo bijna voor? Ik vind het nog best uitgebreid...
Voor 200 euro is ze alleen verzekerd als de dierenarts haar in moet laten slapen. En dan is ze nog niet eens voor het belangrijkste verzekerd, op ziekte kosten en diefstal enz. Zou op kunnen lopen tot 500 euro.
Als je een sportpaard hebt, dan kan ik me wel indenken dat je die verzekerd, maar ik ga er alleen wat rondjes in de bossen mee rijden, dus voor mij vind ik het niet nodig.
miesie schreef:Maar ik had het niet over een paard hoor.. Had het over het zadel.. En daar is maar 1 type verzekering voor.
66996236 schreef:mijn vader heeft naar centraal beheer achmea heen gebelt. en gevraagd of ze daar wat voor hadden. en ja hoor een speciale verzekering naast de gewone inboedel verzekering ofzo. voor spullen die buiten ons huis liggen. dus ook de spullen in de garage van mijn broer (op een andere locatie) de enige voorwaarde eraan is dat alles wel achter slot en grendel moet liggen, maar alles is dus tot 1000 euro verzekerd inclusief mijn zadel. en dit kost 0,95 eurocent per maand