Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
cp112 schreef:Dat heb ik al eerder gezegd, ik heb tot nu toe alleen zulke verhalen gehoord over de Dressuur en VZH zadels (en net dan de western) maar niet over de australian, daarom vroeg ik daar ook specefiek naar, als ik jou was zou ik het topic eens lezen voordat je allerlei rare en erg beledigende beschuldigingen gaat rondgooien.
cp112 schreef:Australians hebben ze daar al zeker een aantal jaar. Ik heb namelijk een jar of 3-4 geleden er ook al naar gekeken.
Ragdollcat schreef:een vriendin kocht een echte australian, wel tweedehands en zit heerlijk, kan je ook doen dan is het niet zo duur.
ook negatief bij zadelmarkt helaas, spijker stak eruit had ik zelf gezien, toen hoefde ik het niet meer, want was ook erg mooooi op het oog en was ook op zoek naar australian, die is ook geschikt voor mijn draver, maar kocht er een halster en hup wegwezen.
later kocht ik een 2e hands westernzadel, van een goed merk.
ik heb veel voor mijn paard over.
TS, ook want anders vroeg ze toch niet naar de ervaringen ervan.
cp112 schreef:Nee maar de verhalen van andere zadels waren in veel kortere periode dat er wat mis mee was. kapot of rare dingen uitsteken. vreemd?
Anoniem schreef:cp112 schreef:Nee maar de verhalen van andere zadels waren in veel kortere periode dat er wat mis mee was. kapot of rare dingen uitsteken. vreemd?
nouja weetje wat zoek het lekker uit jij wil nl geen advies aan nemen, wij willen je alleen waarschuwen er voor. om nog veel groter kosten dan de kosten van een goed zadel je te besparen !
cp112 schreef:Anoniem schreef:
nouja weetje wat zoek het lekker uit jij wil nl geen advies aan nemen, wij willen je alleen waarschuwen er voor. om nog veel groter kosten dan de kosten van een goed zadel je te besparen !
Ik wil best advies aannemen, maar dan moet het wel ergens op gebasseerd zijn en niet op de ervaringen van anderen met andere zadels. lees de bovenstaande reactie maar. is toch ook negatief en doe ik ook niet moeilijk over.. wel?