eilleen333 schreef:
Wat is eigenlijk het voordeel van deze singel? Zorgt het voor een betere drukverdeling of zo?
(voelt zich nu erg blond, haha
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
eilleen333 schreef:
HaileysComet schreef:Sinds vorige week donderdag heb ik ook een T6 dressuurzadel, maar dan speciaal voor het type COB (rondgeribt). Deze heeft een vierkante lepel.
Het zadel koste kaal, met zadelhoes 695 euro. Voorafgaand heb ik wel een uitgebreid zadelconsult aangevraagd en dat koste 75 euro. Volgende maand komt ze terug om de ligging van het zadel nog eens te checken en om te kijken of er eventueel nog aanpassingen moeten worden gedaan aan de vulling.
Ben zeer tevreden over het zadel, vind het erg lekker rijden en ligt als een huis op mijn pony. Verschuift geen meter opzij of naar voren. En het ziet er echt uit als leer, maar je hoeft het niet in te vetten.De singelstoten zijn wel van echt leer.

. Staat alleen niet specifiek op de bon, maar geloof dat ze zoiets zei. Zal straks eens op (de kaartjes van) het zadel kijken.
.
.