Het leed dat zadel heet… HELP!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Re: Het leed dat zadel heet… HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:20

Ik weet niet waar je woont, maar 27 oktober komen ze waarschijnlijk een Massimo passen op mijn haflinger.
Als je geinteresseerd bent kun je eventueel komen kijken.
Dan heb je ook een idee hoe zo'n zadel ligt op een haf. Pm me maar als je interesse hebt.

Lysanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:30

Ik heb ook problemen om een passend zadel te vinden, in mijn topic staan misschien ook nog wel wat tips die je kan gebruiken:
zadelproblemen -> arabier

Succes iig!

FairLady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:37

als ik jouw was zo ik lekker door sparen voor een goed zadel. en dan ene daaleman laten komen. ik heb 3 weken geleden mijn 2e daaleman zadel(vorige is gejat) besteld en wil nu niks anders meer.

je paardje is nog jong zat dus een paar maandjes langer grond werk doen kan geen kwaad, dan kan je daarna wel met een goed zadel beginnen.

succes met zoeken

FairLady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:39

oja ff vergeten.. ga niet met van rijs in zee.. dan ben je op een gegeven moment alleen maar verder van huis.

probeer anders een keer lucas eiking (komt alleen als je een zadel hebt) maar die weet waar die het over heeft

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:45

Van Rijs zijn wij anders al jaren tevreden over Knipoog

JisJil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:57

Je kan het ook eens proberen bij Vroegop Voordeel uit St. Pancras, zij komen bij je aan huis zodat je kunt passen en ook rijden op de zadels.
Ik heb bij hun voor mijn zeer rondgeribte Fries, met bijna geen schoft en korte rug daar de Kieffer Inzell gekocht, met brede boom. Zit als een huis en ligt perfect op mijn paard.