. Alleen jammer dat sommige mensen meteen zo "slecht" over mij denken.Ik heb eerlijk in mijn openingspost gezegd dat ik 2 maanden heb moeten wachten. Toch maar een ander hoofdstel gekocht. Doordat mijn instructrice in Duitsland was en ik gewoon heel graag dat hoofdstel wilde passen heb ik em toch even ingedaan.
Overigens heb ik advies gevraagd bij een vriendin van mij die Z2 rijd en wilde voor de zekerheid vragen wat bokkers ervan vinden.
Is toch niet zo erg?
ik had het wel lichtelijk verwacht, omdat bij elk topic waar wat wordt gevraagd over S&T bijna altijd zulke reacties tussen zitten.
Ik ben geen verstandloos pennymeisje, maar iemand die heel blij is met haar S&T en niet kon wachten totdat me paard het hoofdstel in had. Ook wist ik wel in grote lijnen hoe het hoofdstel moest zitten, alleen niet exact. Ik wil graag alles dubbel gecheckt hebben anders heb ik er geen goed gevoel bij.
Ik vind het wel jammer dat sommige zo reageren, ze gaan er al vanuit dat ik er helemaal niks van af wist en dat ik maar wat doe.
Ik had ook hetzelfde kunnen doen, maar dan zonder het plaatsen van dit topic. Dan had ik niet zoveel geleerd als dat ik nu heb gedaan.
Daarnaast ben ik iemand die heel veel met advies doet van anderen.
Nu weer verder...
Ik heb gister de s&T weer even ingehad en de trens een gaatje omlaag gedaan, ook heb ik zo'n beschermpje gehaald voor de kinketting gekocht en eraan gedaan.
het zag er meteen beter uit en haar mond werd niet meer in lachstand getrokken haha.
Overigens heb ik vrijdag weer les dus dan wordt alles nogmaals gecontroleerd door iemand die er zeker verstand van heeft (heeft ZZ-zwaar gereden en meerdere paarden naar de Z1+).
.

) dat we het er wel mee gaan redden
...