Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eponastable schreef:Uhu met slofteugel heb je dit niet, daar kan je ruim je duimen rechthouden maar als je op die website kijkt zie je die foto in het klein en lijkt dat de balansteugel iets te kort is en dat ze geneigd zijn om die duimen naar binnen te draaien? misschien beetje vergezocht maar vroeg het mij gewoon af
Eponastable schreef:@Rossi:
Wat voor touw heb je gebruikt? ik dacht, misschien in leer gemakkelijker is dan kan je zonder handschoenen rijden...
En ben je er echt van overtuigd van de werking??

Was wel even wennen om nog een teugel erbij te hebben en voelde in het begin heel vol in je hand maar ik kon er snel aan wennen 
Jalenka_Kiya schreef:Rossi is jouw 'teugel' ook 6 meter in totaal? Of heb je een deel van die 6 meter gebruikt voor het omknopen?
Bedankt! Puchje schreef:Ik ga het vanmiddag eens met een doodnormaal halstertouw proberen. T klinkt me allemaal heel goed in de oortjes namelijk!

Jalenka_Kiya schreef:Rossi hoeveel 'druk' heb jij dan op die balans teugel? Hou je hem alleen vast of ook onder spanning?
Hij doet alles op zit en beenhulpen. Maar toch, ik ben benieuwd! 
Puchje schreef:Ik heb ook een leadrope, maar die is weer 4 meter lang, dan moet ik m dubbel doen... Hmm. ik ga gewoon even kijken wat het beste werkt. Ik rij zelf al op de klassieke manier, dus dat bit hangt er bij mij in voor de lol, als het wareHij doet alles op zit en beenhulpen. Maar toch, ik ben benieuwd!
) Eponastable schreef:vraagje, als je met je balansteugel rijdt heb je dan niet de neiging om je duimen naar binnentoe te draaien? lijkt zo op die foto van de shop, wss moet je ze losser maken zeker zodat het valt als een slofteugel?
Waar vind je ergens lederen balansteugels buiten die website??
) en minder op de voorhand )
hijs bij mijn conculega wel erug duur hoor

Puchje schreef:Maar dan wordt ie echt heel dik!! (toch? )