Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sosha schreef:Of de zadels van Hulsebos nu goed of slecht zijn, kan ik moeilijk beoordelen. Misschien dat een goede zadelpasser daar meer over kan zeggen.
Dat de service (welke?) van Hulsebos te wensen over laat, hebben ze mij persoonlijk bewezen. Ik heb dus erg veel spijt dat ik ooit met Hulsebos in zee ben gegaan. Heb een duur zadel aangeschaft waar ik mijn pony mee blesseer. Volgens mij zijn ze daar helemaal niet in staat om een zadel goed passend op een paard te krijgen.
Krijgt jouw paard dan problemen met het zadel (en dat komt bij Hulsebos zadels nog al eens voor) na het opvullen, dan ligt dat standaard aan jouw paard want het zadel ligt helemaal niet goed en dat komt omdat jouw paard zo maar ineens van bouw veranderd is. Ook al is hij 13 jaar en doet precies hetzelfde als wat hij al een jaar of 8 doet.
Zodra jij een probleem hebt, zijn ze ook uitzonderlijk onbeschoft. Het is mij een raadsel dat deze firma uberhaupt nog bestaat.