Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
lonnie schreef:fryso, wintec en thorowgood vallen allen af. ik heb ongeveer 1750 te besteden.

Lord_Ik schreef:Antheman schreef:Hij heeft ook een Wintec wide, ligt ook goed, maar dat is niet zo comfortabel en je wilt geen kunsstof.
Je hebt ook de bates-versieis hetzelfde als wintec,, maar dan de leren versie (en de prijs is er ook wel naar
).
Of die dan weer op een holle rug passen ... geen idee
Mystica schreef:Ik geloof dat Albion ook zulke brede zadels heeft
Ik zit er zelf ook over te denken

Maris schreef:Mijn vriendin heeft een Zaldi zadel in Spanje gekocht ( veel goedkoper ) kunnen ze daar ook een zaldi zadel niet op maat maken voor een boommaat 37 ??
Pariani, Sellerie Fleur de Lys en Jeremy Rudge zadel ( alle maatwerk ) bij (oa ) MIscha hier op Bokt. Geen idee of zij ook bredere boommaten kunnen maken ...
Bourrelier schreef:Maris schreef:Mijn vriendin heeft een Zaldi zadel in Spanje gekocht ( veel goedkoper ) kunnen ze daar ook een zaldi zadel niet op maat maken voor een boommaat 37 ??
Pariani, Sellerie Fleur de Lys en Jeremy Rudge zadel ( alle maatwerk ) bij (oa ) MIscha hier op Bokt. Geen idee of zij ook bredere boommaten kunnen maken ...
Zaldi valt qua boommaat af.
Onderstaande merken zijn allemaal boven het budget van de TS. Het is eik niet zozeer het probleem boommaat, maar meer de holle rug, dat is de grootste uitdaging, zelfs diepe zadels zoals Euroriding ( dus de Anatomica) hebben te weinig knik voor haar fjord.