Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
N_Roos18 schreef:Verder geen gezeur, ik ben niet achterlijk. Geef gewoon antwoord op mijn vragen en houd verder gewoon je mond dicht, reageer dan gewoon niet.
MSQuincyTE schreef:N_Roos18 schreef:Verder geen gezeur, ik ben niet achterlijk. Geef gewoon antwoord op mijn vragen en houd verder gewoon je mond dicht, reageer dan gewoon niet.
Geef jij dan ook eens antwoorden op de vragen die hier gestelt woprden
niets zinnigs over zeggen. N_Roos18 schreef:Zoals welke vragen?? Er werdt volgends mij gezecht dat ze benieuwd waren naar een foto? er werdt volgends mij niet gevraagd naar een foto..?
Maar die zal vast wel een keer komen als ik weer eens foto's ga maken.
Roosje1987 schreef:Weet je dan wel zeker dat je een goed westernzadel hebt gekocht? Waar heb je hem vandaan? Wat kostte hij? Heb je foto's? Anders zou ik hem sowieso niet op je paard leggen.
De pad moet in ieder geval gewoon los. De singel vastmaken kan ik je moeilijk uitleggen zo, daar moet je plaatjes bij hebben eigenlijk. Of zoek het even op?
MLoeser schreef:Cassidy @ [WN-TR] westernzadel, hoe aansingelen???
Heb je misschien een foto van je zadel op het paard? Kunnen we misschien aan zien of het goed ligt. (zonder pad!)
MLoeser schreef:N_Roos18 schreef:Zoals welke vragen?? Er werdt volgends mij gezecht dat ze benieuwd waren naar een foto? er werdt volgends mij niet gevraagd naar een foto..?
Maar die zal vast wel een keer komen als ik weer eens foto's ga maken.Roosje1987 schreef:Weet je dan wel zeker dat je een goed westernzadel hebt gekocht? Waar heb je hem vandaan? Wat kostte hij? Heb je foto's? Anders zou ik hem sowieso niet op je paard leggen.
De pad moet in ieder geval gewoon los. De singel vastmaken kan ik je moeilijk uitleggen zo, daar moet je plaatjes bij hebben eigenlijk. Of zoek het even op?MLoeser schreef:Cassidy @ [WN-TR] westernzadel, hoe aansingelen???
Heb je misschien een foto van je zadel op het paard? Kunnen we misschien aan zien of het goed ligt. (zonder pad!)
Quotes van de eerste pagina, de eerste en derde post. We vroegen meteen om foto's

ok gelukkig maar, ik dacht dat hij ingeslapen moest worden, dat maakte ik op uit jouw tekst
wel beterschap met je paard
mirgino schreef:ok gelukkig maar, ik dacht dat hij ingeslapen moest worden, dat maakte ik op uit jouw tekst
![]()
gelukkig niet duswel beterschap met je paard
mirgino schreef:ik zal duimen voor je![]()
heb nu even genoeg ellende om me heen met zieke paarden en paarden die afgemaakt moeten worden![]()
hopelijk gaat het met jouw paard snel de goede kant op