Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Annash schreef:Lijkt hartstikke mooi ook op concours, maar je mist het gedoe en de warmte van bandages - heerlijk, geen gepruts meer!
(maar ik ben dan ook een dressuurmuts
).

Mooier niet, maar qua bescherming is het imo beter. En dat staat toch voorop, prijsuitreiking of niet. Zodoende dat ik dus ook gewoon met beschermers de ring in ging en niet met bandages.
Annash schreef:Eigenlijk dat het mij weinig uitmaaktMooier niet, maar qua bescherming is het imo beter. En dat staat toch voorop, prijsuitreiking of niet. Zodoende dat ik dus ook gewoon met beschermers de ring in ging en niet met bandages.
Misschien moet ik daaraan toevoegen dat het mijn eerste prijsuitreikingen te paard waren met dit paard en ik niet wist hoe hij zou reageren.

wouwke1 schreef:Ik heb ze in het wit. Maar als tijdens het rijden mest op de beschermers komt dan slaat het geel uit.
Weet iemand hoe ik dit weer wit kan krijgen??
, je krijgt het misschien wel nog wat vager, maar wit worden ze niet meer. Maar dat is is niet alleen bij deze beschermers, ook de gewone peesbeschermers krijg ik niet meer wit als er mest op komt. Nathalie84 schreef:wouwke1 schreef:Ik heb ze in het wit. Maar als tijdens het rijden mest op de beschermers komt dan slaat het geel uit.
Weet iemand hoe ik dit weer wit kan krijgen??
dat lukt helaas niet meer, je krijgt het misschien wel nog wat vager, maar wit worden ze niet meer. Maar dat is is niet alleen bij deze beschermers, ook de gewone peesbeschermers krijg ik niet meer wit als er mest op komt.