Ervaringen Peesbeschermer Eskadron All Around

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Anke_

Re: Ervaringen Peesbeschermer Eskadron All Around

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 10:04

Ik heb ook die Cross, maar vind de Allrounds fijner, mijne doet ook wel eens gek en naar mijn inziens beschermen ze goed en qua warmte valt het mee Vork

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 10:12

Ik vind ze qua warmte regeling inderdaad ook erg fijn. Daarom wilde ik ook deze. Lijkt hartstikke mooi ook op concours, maar je mist het gedoe en de warmte van bandages - heerlijk, geen gepruts meer! Knipoog

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 11:58

ik heb de gewone eskadron peesbeschermers,maar idd als je flink gereden hebt,kan het er wel wat warm onder worden.

ik denk dat ik de allrounds toch maar ga proberen.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 12:06

ik heb de oude versie en dat materiaal is niet heel sterk. die nieuwere hebben look a like leer, ik denk dat die wel langer meegaan. Helaas heb ik toen voor voor gekocht en vind ik geen bijpassende meer voor achter nu. Ik vind ze qua vorm en makkelijkheid heel erg fijn Lachen

snater

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 15:08

Annash schreef:
Lijkt hartstikke mooi ook op concours, maar je mist het gedoe en de warmte van bandages - heerlijk, geen gepruts meer! Knipoog

Hmmm dat ben ik niet helemaal met je eens. Voor het losrijden kan ik het me nog wel voorstellen, is inderdaad makkelijker om- en afdoen en dat is met jonkies wel zo veilig, maar goed gebandageerd blijft toch duidelijk het mooist! Bij bv een prijsuitreiking horen (i.m.o.) gewoon bandages, vind deze kappen dan geen gezicht (maar ik ben dan ook een dressuurmuts Cool ).

Ik vind het wel superfijne dingen om de paarden mee los te gooien!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 15:35

Ik ben ook een dressuurmuts maar ik heb toch echt deze beschermers om gehad. Zowel op de regio als op het NK. Tong uitsteken

snater

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 16:29

Dan kun je bandages nog wel mooier vinden Lachen
Of poog je te zeggen dat je EAR's net zo mooi (of zelfs mooier) vindt bij prijsuitreikingen dan bandages?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 16:33

Eigenlijk dat het mij weinig uitmaakt Haha! Mooier niet, maar qua bescherming is het imo beter. En dat staat toch voorop, prijsuitreiking of niet. Zodoende dat ik dus ook gewoon met beschermers de ring in ging en niet met bandages.
Misschien moet ik daaraan toevoegen dat het mijn eerste prijsuitreikingen te paard waren met dit paard en ik niet wist hoe hij zou reageren. Lachen

Abby_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 14:08

Die van mij heb ik al 2 maanden en ze zijn nog helemaal super Haha!

snater

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 19:20

Annash schreef:
Eigenlijk dat het mij weinig uitmaakt Haha! Mooier niet, maar qua bescherming is het imo beter. En dat staat toch voorop, prijsuitreiking of niet. Zodoende dat ik dus ook gewoon met beschermers de ring in ging en niet met bandages.
Misschien moet ik daaraan toevoegen dat het mijn eerste prijsuitreikingen te paard waren met dit paard en ik niet wist hoe hij zou reageren. Lachen

Oké, ik kan me voorstellen dat je denkt dat hard-shell beschermers veiliger zijn dan bandages. Maar dat was mijn punt niet Vork

Ik vind ze gewoonweg minder mooi voor prijsuitreikingen dan bandages. Maar als het mooie je weinig uitmaakt, kun je beter met zwarte EAR's rondrijden, want die verkleuren niet zo snel als witte.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 19:23

Ik vind deze peesbeschermers een van de weinige peesbeschermers die ik echt mooi vind! Bandages staat misschien net iets sjieker. Maar je hoeft toch niet altijd tip top in de bandages te gaan.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 08:04

Ik vind ze echt zoooo mooi, maar mij echt nog te duur. Mocht ik ooit het geld hebben, dan koop ik ze Ja

Ik vind de witte met prijsuitreiking idd net zo mooi, misschien nog wel mooier Haha!

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 10:49

Kwaliteit vind ik matig. Heb ze in wit en zwart, zwarte zijn al gescheurd bij de naden en onbruikbaar, en ik gebruikte ze maar voor één paard.
Witte zijn nog heel maar zijn ook alleen voor speciale gelegenheden.
Ik ga ze iig niet nogmaals kopen.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 11:05

Ik heb ze ook, voor en achter in het zwart Lachen
Peerd heeft ermee los gestaan, door modderige bakken gelopen en op de buitenrit mee geweest en ze zien er nog top uit.
Ga ze binnekort eens wassen, ben benieuwd!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 07:15

er zijn wel erg veel wisselende ervaringen zeg.
het brengt me wel aan het twijfelen of ik ze zal kopen.

wouwke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 07:58

Ik heb ze in het wit. Maar als tijdens het rijden mest op de beschermers komt dan slaat het geel uit.

Weet iemand hoe ik dit weer wit kan krijgen??

SkyLWG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:14

Ik heb ze ook, in het zwart en wit, en bij beide is de voering al aan het slijten. Vind ze het geld niet waard en zou ze niet nog een keer kopen.

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 09:08

wouwke1 schreef:
Ik heb ze in het wit. Maar als tijdens het rijden mest op de beschermers komt dan slaat het geel uit.

dat lukt helaas niet meer , je krijgt het misschien wel nog wat vager, maar wit worden ze niet meer. Maar dat is is niet alleen bij deze beschermers, ook de gewone peesbeschermers krijg ik niet meer wit als er mest op komt.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 09:25

Nathalie84 schreef:
wouwke1 schreef:

dat lukt helaas niet meer , je krijgt het misschien wel nog wat vager, maar wit worden ze niet meer. Maar dat is is niet alleen bij deze beschermers, ook de gewone peesbeschermers krijg ik niet meer wit als er mest op komt.

met biotex kom je bij de BR peesbeschermers een heel end!