Stiekeme meelezer nog. Even geen paard om te rijden, fingers crossed dat mijn nieuwe verzorgpaardje weer zuiver gaat lopen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DinkeyGirl schreef:En hoe zie je het verschil tussen de wild rose en dark bordeaux als je ze niet naast elkaar ziet? Ik weet dat de dark bordeaux donkerder is met 2 donkere biezen. En de wild rose met 1 lichtere en 1 donkere bies. Maar marktplaats foto's vertekenen zo!
Welke is dit?
[ Afbeelding ]
Stal_Fiore schreef:Ps of Sweden nieuwe kleuren
Lava Grey
[ Afbeelding ]
Dark Ivory
[ Afbeelding ]
Plum
[ Afbeelding ]
Midnight Green
[ Afbeelding ]
Vintage Green
[ Afbeelding ]
DinkeyGirl schreef:Ik zit te kijken naar de endless glow. Ik zag hem eerst op MP en toen leek hij wel oud roze. Dus ik zocht hem op en op de site van ES en bv hypostore ziet hij er heel bruin uit. Heb op Bokt gezocht in oude topics naar voorbeeldfoto's en dan vind ik hem weer meer bordeaux. Heb net een filmpje gevonden op YouTube, weet niet of ik die hier kan delen maar dan lijkt hij weer n beetje op de New maroon?
Wat vinden jullie?
https://youtube.com/shorts/lFaE-d3QF7c? ... 7v7j9xlM_A
Maritelisab schreef:DinkeyGirl schreef:Ik zit te kijken naar de endless glow. Ik zag hem eerst op MP en toen leek hij wel oud roze. Dus ik zocht hem op en op de site van ES en bv hypostore ziet hij er heel bruin uit. Heb op Bokt gezocht in oude topics naar voorbeeldfoto's en dan vind ik hem weer meer bordeaux. Heb net een filmpje gevonden op YouTube, weet niet of ik die hier kan delen maar dan lijkt hij weer n beetje op de New maroon?
Wat vinden jullie?
https://youtube.com/shorts/lFaE-d3QF7c? ... 7v7j9xlM_A
Naar mijn idee is Endless Glow wel echt bruiner dan in het filmpje.
Ik heb de New Maroon ook liggen. Kan ze wel even naast elkaar leggen.
Maritelisab schreef:Erg lastige kleur..
Buiten in zonlicht:
[ Afbeelding ]
Binnen met licht van buiten:
[ Afbeelding ]
TL-verlichting
[ Afbeelding ]
Ik vind hem qua kleur wel echt meer richting het bruine ipv rode.
DinkeyGirl schreef:En hoe zie je het verschil tussen de wild rose en dark bordeaux als je ze niet naast elkaar ziet? Ik weet dat de dark bordeaux donkerder is met 2 donkere biezen. En de wild rose met 1 lichtere en 1 donkere bies. Maar marktplaats foto's vertekenen zo!
Welke is dit?
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:DinkeyGirl schreef:En hoe zie je het verschil tussen de wild rose en dark bordeaux als je ze niet naast elkaar ziet? Ik weet dat de dark bordeaux donkerder is met 2 donkere biezen. En de wild rose met 1 lichtere en 1 donkere bies. Maar marktplaats foto's vertekenen zo!
Welke is dit?
[ Afbeelding ]
Volgens mij is dit de Wild Rose, hij lijkt me te licht voor Dark Bordeaux. Maar dat is moeilijk beoordelen zo..
Welke is dit?
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:De Deep Tuscany is niet te koop, wel mee gereden vandaagPassend bij het herfstweer een herfstkleur erop
Maar hij is echt heel mooi..
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]