Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Passorapard schreef:Kelszz_ schreef:Moet zeggen dat de lavender niet mijn kleur is ...
Heeft er iemand misschien foto’s van de Purple gold op een zwart bonte en bruin bonte ? Ik twijfel heel hard of ik mezelf die gun ...
Heb nu de Bordeaux, amazonite & bricket Orange en twijfel welke erbij zal nemen ...
Vosbont ook goed, op mijn kind van 2
[ [url=m/Oz8x55.jpg]Afbeelding[/url] ]
bliksemflits schreef:aniek1985 schreef:Ik vind de lichtblauwe wel mooi. Die jas lijkt me ook wel mooi.
De kleuren van het najaar spreken me wel meer aan.
Die zijn gewoon exact wat ES gemaakt heeft... Dat snap ik echt niet, dat dat zo nagemaakt wordt?
aniek1985 schreef:Dat ben ik helemaal met je eens. Zonde dat de kleuren zoveel op elkaar lijken. Maar ik vind de PS net iets fijner liggen onder het zadel.
minetje schreef:aniek1985 schreef:De outlet van PS heeft nu de sage in cob dressuur en in full en cob springen.
En de rijbroek, dit is niet goed voor mn portemonnee![]()
Heeft iemand die Weronika rijbroek in Sage of een andere kleur die zn mening er over wil delen? Dacht dat ik gelezen had dat de leggings van ps geweldig zijn, maar hoe zit dat met de broeken?
lshannah schreef:minetje schreef:
Heeft iemand die Weronika rijbroek in Sage of een andere kleur die zn mening er over wil delen? Dacht dat ik gelezen had dat de leggings van ps geweldig zijn, maar hoe zit dat met de broeken?
Een late reactie en ik kan niet spreken voor exact die broek, maar heb twee PS-broeken en ik wil niks anders meer!
Passorapard schreef:oh ik vind die pastel kleurtje ook wel heel leuk voor op mijn schimmel! Al vind ik ze wel extreem zomers
minetje schreef:minetje schreef:
Een late reactie en ik kan niet spreken voor exact die broek, maar heb twee PS-broeken en ik wil niks anders meer!