Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ilsse schreef:Ja het staat echt leuk he! Ik dacht dat het niet zo mooi zou staan dit hoofdstel. Maar was eigenlijk direct overtuigd! Vandaag mee gereden maar kan echt merken dat mijn paard het veel fijner vindt! Ze was echr ontspannen en de werking van de clipjes bevalt ook goed.
Citaat:Staat idd mooiToen ik hem zelf binnen kreeg begon ik hem pas mooi te vinden bij mijn paard- ik vond het eerst toch best een lelijk hoofdstel
![]()
Of mijn paard het fijner vind, dat kan ik nog niet met zekerheid zeggen. Ze schudde niet met haar hoofd maar dat komt ook omdat we in de binnenbak reden (en daar zit niet die ene minie mug die er in de buitenbak wel zit) Vanavond weer even rijden.
Vientje schreef:IkMaar dan uitte het 'niet tegen druk achter de oren kunnen' zich vooral bij het omdoen van het hoofdstel. Dan ging ze ook flink schudden wanneer het hoofdstel net achter de oren zat. Met de Micklem werd dat na een week al minder en is het nu zo goed als weg. En dat terwijl ik eerder hoofdstellen met anotomisch kopstuk had (oa BR) wat weinig tot geen verbetering gaf.
Inmiddels een aantal weken de Micklem in gebruik, na een korte wen-periode gaat paard er nu heel fijn op. Veel stabieler in de aanleuning, laat makkelijker los en zoals gezegd minder gedoe met omdoen. Ik ben er blij meeEn paard overduidelijk ook
amies100 schreef:Vientje schreef:IkMaar dan uitte het 'niet tegen druk achter de oren kunnen' zich vooral bij het omdoen van het hoofdstel. Dan ging ze ook flink schudden wanneer het hoofdstel net achter de oren zat. Met de Micklem werd dat na een week al minder en is het nu zo goed als weg. En dat terwijl ik eerder hoofdstellen met anotomisch kopstuk had (oa BR) wat weinig tot geen verbetering gaf.
Inmiddels een aantal weken de Micklem in gebruik, na een korte wen-periode gaat paard er nu heel fijn op. Veel stabieler in de aanleuning, laat makkelijker los en zoals gezegd minder gedoe met omdoen. Ik ben er blij meeEn paard overduidelijk ook
Fijn om te horen!! Hopelijk gaat het hoofdstel ook verbetering bij mijn paard geven..... Ik kan het vanavond lenen van iemand dus dan probeer ik het een keer uit......