Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bielsje schreef:Famke0506 schreef:Even een vraagje naar jullie ervaring van de boots/polos van Ps.
Mijn paard heeft een frans stand en raakt dus altijd zijn eigen voorbenen, heb voor hem dus peesbeschermers van Weatherbeeta.Aan de binnenkant van die boots zitten allemaal krassen van zijn hoefijzer.
[ [url=m/nUrQXe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze heb ik ook gehad van neopreen stof, maar daar is hij door de stof heen inmiddels.
[ [url=m/k4FppU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zijn de boots/polos van Ps goed, of gaan die ook snel kapot?
Geen ervaring met die van PS maar aangezien mijn paard super frans staat heb ik wel iets ervaring... De enige die ik aan kan raden, het is een investering maar de moeite waard, de peeskappen van Equifit!
maessie schreef:EarthFocus schreef:Kijken jullie ook zo uit naar de twee nieuwe kleuren van PS
De seed green ben ik wel benieuwd hoe die in het echt uitvalt. Denk dat die een neontintje heeft. De andere geen idee welke dat wordt, nog niet bewust tegengekomen. Maar niet direct kleuren die ik nog zou willen denk ik.
urosa schreef:Van die zwart wit foto zal wel ja.. ik wil zo graag een wit dekje erbij dat ik te enthousiast was![]()
Fijn dat je zo blij bent met je bestelling Flubberboot!
Texas02 schreef:Ik verkoop mijn Merlot Crystal (full jump) voor €85 exclusief verzendkosten, mocht iemand geïnteresseerd zijn heb ik meer foto's per pb!
[ [url=m/xJWAtP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5Cyhj3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h5teWq.jpg]Afbeelding[/url] ]
EarthFocus schreef:Ik heb trouwens nog steeds de Ps of Sweden Soft Lilac te koop voor €65,-
Enkel wat singelvegen, maar het plastic zit zelfs nog op het embleem.
[ [url=m/P8LOKC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OeXmOq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bjgO1Q.jpg]Afbeelding[/url] ]