Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kitty_ schreef:Zam_Cas schreef:Mag ik even iets vragen? Weet iemand waar ik een pad kan kopen voor onder een boomloos westernzadel ( missoula nut)? Eentje waar inlages in kunnen. Ik heb de grandeur pad maar wil er graag 1 met een leuk kleurtje. Bedankt alvast!
Ik heb een hoop leuke kleurtjes en krijg er deze week/begin volgende week weer een aantal nieuwe kleurtjes (en voordeliger) bij.
Kwetal schreef:woepsie90 schreef:Hoe lang duurt het ongeveer voordat een Ghost ingereden is en dus wat 'inzakt'?
Dat hangt er van af - hoe intensief rij je? En zo snel moet het nou ook weer niet "instorten" dat zou duiden op heel slecht materiaal
Dyonne schreef:Loop 2 weken achter met lezen.
Maar ik heb een physiopad, al heel lang. Gebruikte ik bij mijn merrie, ging prima.
xyzutu2, interessant van die BUA. Ik heb hem ook alleen nog maar op de bok gezien.
Wel mooi zadel weer van Barefoot. xManon_ hoe groot is jouw paardje?
Grappige is, ik ben meer Barefootfan van mijzelf uit. Maar ik rijd nu een Ghost. Soms denk ik er weleens over de Barefoot weer eens te proberen. Alleen de voorboog moet ik dan echt wisselen.. Die is te smal. En ach, het is maar de vraag hoe lang we nog rijden tot het verlof.
Momenteel ligt niets perfect denk. Alles schuift snel op een rond tonnetje, haha.
Kwetal, interessant die ontwikkelingen.
Ik heb wel net nieuwe inlagen in mijn kussens zitten. Voor mij nieuw dan, haha. Dus voorlopig moet ze het ermee doen.
Woepsie, staat mooi!
RianneB, een langere pad eventueel? Ik gebruik die nu ook regelmatig en vind het wel fijn.
Ik heb een Manmat pad.
LisaMeers schreef:Barefoot Fan zadel is kapotis Ghost goed? Wat is het verschil.
Duhelo schreef:dan leg je hem gewoon schuin erop. Maak je een haak wat hoger in je kast en haak je je zadel met de voorboom erover en met de achterkant op je zadelsteun. Of leg je een stuk deken vooraan op je zadelsteun zodat je zadel schuin komt te liggen.
Fortitude schreef:Duhelo schreef:dan leg je hem gewoon schuin erop. Maak je een haak wat hoger in je kast en haak je je zadel met de voorboom erover en met de achterkant op je zadelsteun. Of leg je een stuk deken vooraan op je zadelsteun zodat je zadel schuin komt te liggen.
Wauw. Dat had ik bijna zelf kunnen bedenken
pmarena schreef:Oh dat klinkt alsof het wel goed kan komen hoor met een andere zitting!
Dat deukje in je paard op de plek van de singel
Caily schreef:Wat een leuke ervaring over de ghost, ik geef je nog hoop. Dat smalle zitten en niet schuiven is voor mij ook echt verademing geweest. Eind van de maand hier een paardje erbij, wordt ook met een ghost gereden, dus die koop ik natuurlijk ook meeDan heb ik straks 3 paarden en 2 zadels. Een paard wordt in juni 3, volgend jaar voor haar 4de verjaardag heb ik een vermoeden wat krijgt; ieder jaar een ghost zadel erbij